Augustilistan del 5
Jaaa här var den!
Ooj vilken superlång lista med augustibrudar!!! Det är ju inte klokt!!!!
Jaaa här var den!
Ooj vilken superlång lista med augustibrudar!!! Det är ju inte klokt!!!!
Tycker det verkar lugnt över lag på BT, de "gamla" bekanta BT-brudarna lyser med sin frånvaro.....abstinensen har väl kanske lagt sig nu....
Hur går det för er andra?
Vi har koll på läget känns det som nu...
Folk börjar fråga mer och mer hur det går med planeringen och om vi är nervösa, men nä nervösa det är vi inte - än!
På söndag ska vi ha en brudfölje-träff, vi ska prata igenom dagens schema och kolla upp att alla är införstådda med vad som ska hända. Ska bli kul!
Godmorgon!
Jo och just augusti verkar ha blivit den nya bröllops-månaden
Vi har oxå 23:e men det datumet har ingen speciell betydelse för oss. Vi valde mellan 16/8 och 23/8 och då fick det bli det sistnämnda
Vi förlovade oss den 1/7 men vi ville gifta oss i augusti eftersom det OFTAST brukar vara bra väder.......men någon garanti har man ju inte....
jizz .- jättetråkigt! Men om ni orkar kanske det är just ett bröllop som behövs för att orka vidare?
När jag var gravid dog min svärfar i lungcancer, vi hann förlova oss innan han dog men jag är fortfarande jätteledsen över att han aldrig fick se sitt barnbarn........
Men just att vår son kom fick oss att orka igenom det och svärmor hade nog gått under om hon inte hade fått barnbarn.
STOR KRAM TILL ER!
Labolina07- om ni betalar klänningen känns det som det är överflödigt med en present oxå. Mina tärnor står för hela sin outfit själva och jag har köpt var sitt halsband till dem.
Hm ja vi funderar oxå på om vi ska ge vårt toastmasterpar något....med vad?
Kul med något totalt oväntat!
Jag blev oxå överraskad med min, hade inte räknat med någon så tidigt...
Japp det har varit full rulle i helgen!
Det verkar fler ha haft, inte mycket skrivet här inte....
Vi hade ett litet möte med brudföljet igår, mest för att alla skulle få träffas innan bröllopet och prata lite. Vi gick igenom schemat för dagen, det känns kanonbra!
Ser såååååå fram emot vår dag
Usch nä man vill ju inte se ut som ett "spöke" på sin stora dag!
Jag letar efter ett bra rim till toakorgarna men har inte hittat nåt än, har ni några förslag brudar?? Inte för långt...