Inlägg från: Lajsan |Visa alla inlägg
  • Lajsan

Augustilistan del 5

usch det börjar komma nerver här nu, svårt att sova, ändå är det mesta planerat och färdigt.

• Lajsan

har nu fått lagt in lite bilder på provdukningen jag gjorde hemma för ett tag sen, vad tycker ni? Tiden bara rinner förbi nu känns det som, snart bara 3 veckor kvar Ska ha avstämningsmöte med alla inblandade på tisdag och bestämma hela bröllopsdagen in i minsta detalj.

• Lajsan

Miss Blue skrev 2008-07-24 07:39:46 följande:

Jättefin dukning!En fråga de vita små vaserna med en ros och brudslöja i är de från Ikea?Tycker de ser ut som de vi ska ha Jag har tänkt ha ungefär likadant, med en ros och brudslöja eller nåt grönt. Har oxå gjort en provdukning om nån vill se! bilder i galleriet, men jag hade inga blommor och det är annat porslin i lokalen (helvita tallrikar), det är den första testdukningen...
    Yes dom är från ikea 19:- jättefin dukning du också!
  • Lajsan

Bröllop 2008 skrev 2008-07-26 10:20:37 följande:

Hejsan, hur stora är er bordsplaceringstavla? Vi vet inte riktigt vilken storlek vi ska ha den. A3? Kanske lite litet, A2?
    Köpte 2 st A3 och tejpade i hop sen klistrade jag fast borden, namnen sitter just nu fast med häftmassa i fall det behövs ändras något
  • Lajsan

GME76 080802 skrev 2008-07-27 13:09:42 följande:

Min plan var att vara färdig jag med, men det är ju omöjligt eftersom man inte vet säkert att alla som tackat ja kommer och massor med detaljer som ska skötas på plats i lokalen. Men tack ngn högre makt för idag får vi hämta nycklarna till lokalen och har hela veckan på oss att göra i ordning. Det lugnar mig lite i a f.
    Lyckost er!

Vi får tillgång till lokalen kl 16 på fredagen pga att dom dubbelbokat, dom trodde inte vi skulle behöva lokalen hela fredagen
  • Lajsan

Åh det närmar sej!!!!

Fick 3 avbokningar i går, synd. Det värsta är bordsplaceringen som man satt med i flera timmar, nu blir det till att börja om

• Lajsan
    bridesilly skrev 2008-07-31 14:46:30 följande:
    Har lagt in bilder på rispåsar och tändsticksaskar om någon är intresserad
    jättefint!
  • Lajsan
    Labolina07 skrev 2008-08-02 00:08:51 följande:
    trist Men var det efter OSA?Sitter mer festprogrammet, ska tryckar på mån... *stress* hihi
    Ja vi hade osa 1 juni, gifter oss om 2 veckor. Som tur var har jag gjort en stor bordsplacering att ha i lokalen, 2 st A3 i hop som jag limmat fast borden men bara satt fast namnen med häftmassa, så det går ju bra att flytta, det gäller bara att tänka ut något nytt bra. Som tur var så sa jag till toastmadame som gör festprogrammen att vi skippar bordsplacering i programmen då det kan bli ändringar, och det blev det, fick en till avbokning igår.
  • Lajsan

Halv tio ringde det på dörren i morse och blivande blev hämtad för svensexa dom spelar minigolf just nu i regnet men jag ser fram emot att höra skivan han fick spela in i morse, hans och min skiva lär ju spelas upp på bröllopet

• Lajsan

Vi ska åka och handla det sista i morgon, typ snacks och lite smågrejor. Ska prova min hyrklänning på tisdag för att se om den behövs ändras något iiiiiiiiihhhhhhhhh

• Lajsan

Säger bara lycka till, till alla er som gifter er till helgen och håller tummarna för att ni får bra väder för nu är det inte roligt.

Vi träffade fotografen i dag och gick igenom lite vilka bilder vi vill ha och så sa hon att hon hade kollat ut en plan b att fotas inomhus om det skulle regna-känns tryggt. Vädret är ju tyvärr det enda vi inte kan styra.

• Lajsan

Grattis alla ni som blev fruar i helgen! 5 dagar kvar..... har i dag varit hos frissan och gjort slingor

• Lajsan

Bara en helg kvar för alla augustibrudar

• Lajsan
    Jessica72 skrev 2008-09-02 13:49:24 följande:
    Så var man äntligen gift!! Kan inte sluta le. Vi hade en fantastisk dag med strålade solsken och en underbar fest.Några bilder finns i mitt galleri som vår fotograf lagt ut i sin blogg.På söndag bär det av mot Italien och Capri.
    Jättefina bilder! Trevlig resa

Vår fotograf la cd skivan på posten i dag, så spännande....
Svar på tråden Augustilistan del 5