Augustilistan del 5
usch det börjar komma nerver här nu, svårt att sova, ändå är det mesta planerat och färdigt.
usch det börjar komma nerver här nu, svårt att sova, ändå är det mesta planerat och färdigt.
har nu fått lagt in lite bilder på provdukningen jag gjorde hemma för ett tag sen, vad tycker ni? Tiden bara rinner förbi nu känns det som, snart bara 3 veckor kvar Ska ha avstämningsmöte med alla inblandade på tisdag och bestämma hela bröllopsdagen in i minsta detalj.
Miss Blue skrev 2008-07-24 07:39:46 följande:
Bröllop 2008 skrev 2008-07-26 10:20:37 följande:
GME76 080802 skrev 2008-07-27 13:09:42 följande:
Åh det närmar sej!!!!
Fick 3 avbokningar i går, synd. Det värsta är bordsplaceringen som man satt med i flera timmar, nu blir det till att börja om
Halv tio ringde det på dörren i morse och blivande blev hämtad för svensexa dom spelar minigolf just nu i regnet men jag ser fram emot att höra skivan han fick spela in i morse, hans och min skiva lär ju spelas upp på bröllopet
Vi ska åka och handla det sista i morgon, typ snacks och lite smågrejor. Ska prova min hyrklänning på tisdag för att se om den behövs ändras något iiiiiiiiihhhhhhhhh
Säger bara lycka till, till alla er som gifter er till helgen och håller tummarna för att ni får bra väder för nu är det inte roligt.
Vi träffade fotografen i dag och gick igenom lite vilka bilder vi vill ha och så sa hon att hon hade kollat ut en plan b att fotas inomhus om det skulle regna-känns tryggt. Vädret är ju tyvärr det enda vi inte kan styra.
Grattis alla ni som blev fruar i helgen! 5 dagar kvar..... har i dag varit hos frissan och gjort slingor
Oj då var man gift Va fort det gick! Har lagt upp dom första bilderna i galleriet. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3052323.html Lycka till ni som har det härliga kvar! NJUT!
Bara en helg kvar för alla augustibrudar