Inlägg från: nilia |Visa alla inlägg
  • nilia

Augustilistan del 5

Ojojoj jag hade totalt missat att det hade startat en ny tråd! Jag är ju helt lost Men nu har jag hittat hit igen

• nilia

Det känns helt overkligt!!! Nu måste man njuta extra mycket av den sista planeringen, tänk va tomt det kommer att bli sedan! Vad ska man göra då?

• nilia

Jag är oxå nervöööööööös!!! Vad är ni mest pirriga inför?

• nilia

Lycka till alla som gifter sig idag, 080802

• nilia

Nix, jag blev hippad redan den 11/7

Lollick skrev 2008-08-03 09:44:51 följande:
    Ingen som blev möhippad igår????
  • nilia

Vårt hem förfaller oxå.. det är bröllopsgrejor överallt!

Börjar oxå bli väldigt trött, är uppe hela nätterna men sen kan jag ändå inte sova på morgonen! Vet inte vad man kan hitta på för att det ska bli bättre!?
    För stressen så skrev jag härom natten ner dag för dag vad som ska göras i denna veckan. Hade innan en lista med grejor inför hela denna veckan, men det kändes skönare att ha det dag för dag istället! Har oxå skrivit ner vem som ska göra vad och delegerat ut lite till mina föräldrar. Och så bor min sambos lillasyster här och hjäpler mig med lite smått och gott

• nilia

Lycka till alla som gifter sig idag!

Och till er som gifter er i morgon! Äntligen vår tur

Hoppas att alla får helt fantastiksa dagar!!!

• nilia

Åhh vilka fina bilder alla har

Jag har lagt upp ett fåtal bilder jag oxå nu, försökte lägga upp fler men det funkade inte! Får fösröka senare!

Är i Miami nu förresten, bor jääättelyxigt och har det kanon! Men vädret är väldigt konstigt, solsken och hur varmt som helst ibland.. óch idag var det tornado-varning! Lite läskigt!
    Nu ska vi snart gå och äta på nån mysig restaurang

• nilia

Äntligen är det min tur skrev 2008-09-15 19:45:13 följande:

Nu är det bestämt. Den 2 oktober kommer vi vara med på tv!!!! Du är vad du äter 20.00 på TV 3!!!Bänka er för en sumo som blir snyggare ju längre ni ser på programmet.....
    Åh va spännande, det måste man ju kolla på Häftigt!
    Är ni nöjda med resultaten?

Igår kollade vi på en av våra bröllopsfilmer.. snyft! Jag vill göra om det!!! Det var ju sååå kul att gifta sig! Världens bästa dag
Svar på tråden Augustilistan del 5