Inlägg från: blivandefrularsed |Visa alla inlägg
  • blivandefrularsed

Augustilistan del 5

Labolina07 skrev 2008-07-19 20:20:26 följande:
    TACK ALLA för svaren om Törley Är den dyr? Ingen aning, svärmor & mamma som tycker vi ska ha den. Jag gillar inte sånt så mycket...
    Den ska vi ha! Den godaste vi smakat och prisvärd!
  • blivandefrularsed
    bridesilly skrev 2008-07-20 07:58:51 följande:
    Finns det rosa törley med? Hmmm såg aldrig jag på systemet när vi var dit och köpte lite testflaskor med låtsas skumpa!
    På systemet i lidköping är det en beställningsvara, i jönköping finns den tydligen i butiken´. Så varierar verkar det som
  • blivandefrularsed
    bridesilly skrev 2008-07-27 10:05:51 följande:
    Snart är det augusti wiiiiiiiiiiiiiiie
    jihoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!
  • blivandefrularsed

Bröllop 2008 skrev 2008-07-28 12:59:03 följande:

åhhh fattar inte varför de inte hör av sig och säger att den personen inte kommer.. som bridesilly säger, vi får ju betala för den personen iallafall!vi har hört på omvägar att ett förhållande kanske har brakat ihop, vet inte vad man ska göra.. vi tänkte ringa på ngt snyggt sätt och säga att vi dubbelkollar så att alla kommer.. för att höra om de kommer 2pers eller bara 1pers.
    Ja, ring och fråga.
  • blivandefrularsed

Lycka till alla som gifter sig idag och imorn (jag med!). Underbara bröllopsdag!!!!!!

• blivandefrularsed

GIFT!!!

Bilder finns i galleriet!

• blivandefrularsed

Äntligen är det min tur skrev 2008-08-11 23:35:19 följande:

Allt va såååååååååå bra.Mitt bästa (eller vad man ska säga) tips är: Välj trna med omsorg!! Ta en som inte sätter sig själv först utan låter DIG vara främst denna dag.Planera allt i förväg så slipper ni vara nervösa o stressade den dagen.
    Å så fina ni var!
  • blivandefrularsed

jizz - Jättevackra!!!!!

Hela dagen var fantastisk! Bäst? Jättesvårt att säga...går inte att plocka ut en grej.. Sämst? Inget! Vi hade planerat allt så bra och hade valt värdpar, toastmadame, tärna och marskalk med omsorg. Dom bidrog verkligen till att göra dagen till en underbart minne. Klart att det var lite småsaker under dagen som hände men som bara gjorde att dagen blev ännu mer speciell (prästen var inte jättetydlig med vad vi skulle göra så vi förstod inte när vi skulle kyssas, församlingen fick något att skratta åt ; kökspersonalen snurrade till det med vinet och visste inte vilket som skulle serveras vart, men det löste sig också rätt snabbt).

Det enda som jag önskar att vi hade haft mera tid till var fotograferingen. Den kändes lite stressig. Plus att jag hade velat att vi fotograferade oss med m2bs familj, dom tänkte inte på det och nu har vi bara bilder med mig och min familj. Men det är sånt vi överlever med!

• blivandefrularsed

Fina ni var miss blue!!

• blivandefrularsed

väntar fortfarande på att fotografen ska höra av sig....

• blivandefrularsed
    Jessica72 skrev 2008-09-02 13:49:24 följande:
    Så var man äntligen gift!! Kan inte sluta le. Vi hade en fantastisk dag med strålade solsken och en underbar fest.Några bilder finns i mitt galleri som vår fotograf lagt ut i sin blogg.På söndag bär det av mot Italien och Capri.
    Jättefina!!!!!

Vi får förhoppningsvis våra kort att kika på i slutet av veckan. Så spännande!
  • blivandefrularsed

Äntligen är det min tur:

Jättefina bilder, både dom trashiga och bröllopsbilderna. Vad fina ni var! Rosa!!!

Svar på tråden Augustilistan del 5