Augustilistan del 5
OJ va många vi är!!!! KUL!!!
OJ va många vi är!!!! KUL!!!
TACK!!! Va bra så slipper jag leta
TTTTTTTTJJJJJJJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOO OOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MINA KLÄNNINGAR HAR KOMMIT OCH JAG ÄR MER ÄN NÖJD!!! SUUUUPERNÖJD!!!! Jag e så gad o lättad att de passade.
Imorrn ska tärnan prova om hennes passar.
Dottern är på semester med mina päron, så hon får prova senare i veckan.
Alla klänningar ser jättebra ut. Bättre än de bilder som dom skickade
Tänk va livet e härligt ibland....
Nummer 3, alltså den sista. Känner mi nästen euforidkt lycklig...
Jag har faktiskt beställt alla 3!! Så jag funderar på att ta bort släpet på 1an o sätta på mig den efter middagen. Den sista ska jag ha på jobbet så kunderna som vill göra "Trash the dress" bilder kan låna en klänning så de slipper förstöra sin egen....
Tärnan prvade sin klänning idag. Den sitter som en "smäck"!! Underbart. Så lycklig.
Miss Blue skrev 2008-07-01 10:07:41 följande:
Hahaha... Dom ÄÄR snarlika.... Det syns mer skillnad i verkligheten. Liiiite svårt att se på små pyttebilder.
Men jag blev skitsnygg i dom iaf hahahaha.....
Du kan kravla ur fosterställningen nu...
¨Nu e jag äntligen GIFT!!!
Bilder kommer .....
Allt va såååååååååå bra.
Mitt bästa (eller vad man ska säga) tips är: Välj trna med omsorg!! Ta en som inte sätter sig själv först utan låter DIG vara främst denna dag.
Planera allt i förväg så slipper ni vara nervösa o stressade den dagen.
Nu finns det en del bilder i galleriet... Det kommer fler senare.
Tack!! Tycker själv jag va rätt så snygg
Ni va fina också.
Synd att det är över bara. Jag VILL göra igen juh....
Idag böjade vi bestämma bröllopsresan.
Det blir 4 veckors semester. 3 v i Florida o 1 v på Jamaica eller Aruba. Ska klura lite till på det....
TACK, nu finns det lite fler bilder att se...
Ni va också fina.
Nä håller med. Luften gick ur en liksom.
Det kommer en berättelse nån gång också....
Idag har jag badat ute!! Fotat lite trashbilder. Mest bad. Bev inte så mycket trascha för o va ärlig. men kaaaaaaaaaallt va det iaf fast väääldigt roligt. Ska kanske fota lit till i morrn igen. Det finns blider i galleriet om nån vill se iaf
TACK!! Ja det va skitkul....
Hahahahaha.... men vem av oss va inte traschad då
Min klänning är fortfarande inte ren efter bröllopet - trots att den legat i blöt länge idag
Men den ska tvättas sen så hoppas jag få bort allt.
Ja den blir nog ren. Nä den ska säjas eller så behåler jag den i jobbet om någon vill ta Trashbilder så kan de ha den!!
Nä de betalade inget. Man gör det gratis kan man säga. Ingen lön av nåt slag. Vi fick lite pulver o grönsaker ibland. Men annars så.... Men det man fick va ju ett NYTT LIV kan man ju säga - det finns det INGA pengar i världen som kan slå. Jag fick tillbaka Peter också. Han har varit jättesjuk o så. han mår toppen idag o är den gala vanliga igen. UNDERBART!!! Ingen är lyckligare än jag.
Ja det o ok. Många frågar...
Va ku med gravid repotage, minnen för livet juh
TACK!
Ja jag ska nog sälja mina klänningar. Om den går o få ren hahahaha...
För min del har jag ingen användning av klänningen hängande i vägen i garderoben i alla år. Bättre att nån annan får nytta av den ist!!
TACK!!! Ja fram för mera rosa i tillvaron hahahahaha
Ni va också fina.
Nu är det bestämt. Den 2 oktober kommer vi vara med på tv!!!!
Du är vad du äter 20.00 på TV 3!!!
Bänka er för en sumo som blir snyggare ju längre ni ser på programmet.....
ja jag e nöjd med 8,5 kg o 15,5 cm minskning i midjan på 8 vaeckor. Varav jag inte kunde träna på av dom pga bihåleinflamation + skadad av träning dom hade mig på.
Peter upp 4-5 kg
Klart alt kan va bättre men med tanke på alla omständigheter så e vi jättenöjda.