Augustilistan del 5
vi är usla på vals!!!!!!!!!!!!
vi är usla på vals!!!!!!!!!!!!
då e vi fler......mannen blev tagen idag!!!!!!!!!!
ja den valde vi på ......
ja det är sårt att beräkna hur många flaskor man ska ta !!!!?????????vi har det kvar att shoppa !
jo de dagarna finns..............
Miss Blue skrev 2008-07-22 07:59:32 följande:
JAG blir gaaaaaalen på bordsplaceringen !!!!
har oxå nån flickvän som helt plötsligt ska med som jag ej vet vad hon heter ens,
TRIST!!!!!
Miss Blue skrev 2008-08-03 21:46:09 följande:
dan före dan ....alla gäster från frankrike har anlänt, mitt städade hus ser redan ut som kaos , toastmadamerna träffades o pratade för 1 a gången idag och var med till lokalen , men de hade trots allt koll och lokalen blev jättefint dukad .......
jag har sovit kass ett par nätter , röda ögon och svarta påsar under , hoppas makupen döljer , ont i magen ............
nervig ...tja lite........ nu ska vi snart grilla dricka lite vin och ha en bra lugn kväll med våra franska vänner...så hoppas vi på uppehåll imorgon när vigsel är ......
vi hade en super dag ....gick så fort bara ..sonen som e 4 fick alla att fnissa när i gick in han sa h shit!!!! när han såg alla ...och gömde sig bakom...istället för att gå framför...
men vädret var bra . lite blåsigt .....annars kanon....har lagt ngra bilder från privat kamra i galleriet...
festen var lagom av allt ,någon saknade dansbansmusik , för vi hade mer irländsk pubmusik.....
men maten servise på stället och annat var bra !!!!!festade till ca 02.00
gick kanon med barnen oxå !
Det känns så toooomt nu !!!!!!!!!
men så kommer bilder man kan scrappa med........
Miss Blue skrev 2008-08-14 09:02:57 följande:
lägger in lite mer bilder
TACK!!!!!!!!!!!!!!!!
längtar efter fotografens bilder !!!
inte vad jag vet tyvärr !
Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 21:03:54 följande: