Inlägg från: kalevala |Visa alla inlägg
  • kalevala

Augustilistan del 5

vi är usla på vals!!!!!!!!!!!!

• kalevala

då e vi fler......mannen blev tagen idag!!!!!!!!!!

• kalevala

ja den valde vi på ......

sussa84 skrev 2008-07-19 05:12:13 följande:
    Robert Broberg -Båtlåt Så sööt låt om nu låtar kan vara söta...
  • kalevala

ja det är sårt att beräkna hur många flaskor man ska ta !!!!?????????vi har det kvar att shoppa !

• kalevala

jo de dagarna finns..............

• kalevala

Miss Blue skrev 2008-07-22 07:59:32 följande:

Ja det är lite klurigt...Men jag har nog hellre för mycket än för lite...Vi har bestämt att M2B´s syster+man ska fota oss vid kyrkan efter vigseln så då kanske det är bra att det finns påfyllning för gästerna medan de väntar...Ni som ska fotas efter (nu ska inte vi fota jättelänge men ändå), vad gör ni för aktivitet under tiden för gästerna? Vi har förberett mingelbingo men är det lite löjligt? Ska man ha tipspromenad eller vad??Sen funderar jag på om man kan få tag på jordgubbar den 23:e, vi hade tänkt ha det till det mousserande.....
    Vi ska fotas efter så gästerna tar sig till fest platsen , minglar på snittar o limoncello bubbel prattar förhoppningsvis , ..............
  • kalevala

JAG blir gaaaaaalen på bordsplaceringen !!!!
    har oxå nån flickvän som helt plötsligt ska med som jag ej vet vad hon heter ens,

bridesilly skrev 2008-07-28 11:59:43 följande:
    hur mycket har ni kvar nu tjejer?
    bordsplacering,GHAAAAAAAAA
    cd skivor som ska sättas ihop oxå ghaaaaaaaaaa
    vi har 5 st från frankrike som kommer på fredagen innan så det är lite pyssel med det ......städa bädda skjuts till dom osv,
    festprogrammen som ska sättes ihop , är uttryckta.
    vigselprogrammen skrivas ut och vikas
    köpa bubbel,
    hmmmm säkert nåt mer
  • kalevala

TRIST!!!!!

Lajsan skrev 2008-07-31 16:07:07 följande:
    Åh det närmar sej!!!! Fick 3 avbokningar i går, synd. Det värsta är bordsplaceringen som man satt med i flera timmar, nu blir det till att börja om
  • kalevala

Miss Blue skrev 2008-08-03 21:46:09 följande:

jizz- vi har köpt Törley Gala Séc, den kostar 52kr på systemet, helt klart värt sitt pris!
    vi med, vi ska blanda i en liten skvätt limoncello.....citron likör !
  • kalevala

dan före dan ....alla gäster från frankrike har anlänt, mitt städade hus ser redan ut som kaos , toastmadamerna träffades o pratade för 1 a gången idag och var med till lokalen , men de hade trots allt koll och lokalen blev jättefint dukad .......
    jag har sovit kass ett par nätter , röda ögon och svarta påsar under , hoppas makupen döljer , ont i magen ............
    nervig ...tja lite........ nu ska vi snart grilla dricka lite vin och ha en bra lugn kväll med våra franska vänner...så hoppas vi på uppehåll imorgon när vigsel är ......

• kalevala

vi hade en super dag ....gick så fort bara ..sonen som e 4 fick alla att fnissa när i gick in han sa h shit!!!! när han såg alla ...och gömde sig bakom...istället för att gå framför...
    men vädret var bra . lite blåsigt .....annars kanon....har lagt ngra bilder från privat kamra i galleriet...
    festen var lagom av allt ,någon saknade dansbansmusik , för vi hade mer irländsk pubmusik.....
    men maten servise på stället och annat var bra !!!!!festade till ca 02.00
    gick kanon med barnen oxå !

• kalevala

Det känns så toooomt nu !!!!!!!!!

• kalevala

men så kommer bilder man kan scrappa med........

• kalevala

Miss Blue skrev 2008-08-14 09:02:57 följande:

Måste få gratulera alla som blivit fruar här i augustitråden!!Vilka fina brudpar och jättefina bilder!! GRATTIS!!
    TACK................
  • kalevala

längtar efter fotografens bilder !!!

• kalevala

Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 21:03:54 följande:

Nä håller med. Luften gick ur en liksom.Det kommer en berättelse nån gång också.... Idag har jag badat ute!! Fotat lite trashbilder. Mest bad. Bev inte så mycket trascha för o va ärlig. men kaaaaaaaaaallt va det iaf fast väääldigt roligt. Ska kanske fota lit till i morrn igen. Det finns blider i galleriet om nån vill se iaf
    jätte fina bilder............
    min klänning e på kem tvätt nu ....får se om pärlorna sitter kvar .....sömmerskan sydde ju dit lite extra pärlor .....ska ni sälja era klänningar......????
    jag har ej bestämt mig ....

vi väntar på fotografens bilder fortfarande ska bli så roligt att få dem !
  • kalevala
    foaLoKe skrev 2008-09-13 15:29:35 följande:
    Nu är vi också gifta! Titta gärna på bilderna i mitt galleri!
    supersnygga !
Svar på tråden Augustilistan del 5