Augustilistan del 5
Min tärna kommer att ha en handledsbukett med någon blomma och lite 'gräs' som slingrar sig över hand eller handled.
Min tärna kommer att ha en handledsbukett med någon blomma och lite 'gräs' som slingrar sig över hand eller handled.
Ska ha vigselsamtal imorgon med prästen,vad ska vi tänka på att ta upp och fråga?
Jo det ekonomiska har säkerligen en roll i hurvida vännerna hänger på/ordnar olika saker och hänger med hela el halva kvällen..Vi startade med 9st,men 4 droppade av efter halva dagen.Kul iaf iofs !!
Nej jag håller definitivt med dig!Trist för dig!Eller snarare trista kompisar!Jag har en i min bekantskapskrets som jag står väldigt nära som tydligen har bromsat planeringen pga hennes egna begränsningar mm..Är glad att de var två som höll i det så det ändå blev liite pinsamheter och spontant!
Miss Blue skrev 2008-07-17 07:26:38 följande:
Jag förstår dina känslor,men självklart får du släppa det oxå så du kan njuta av Dagen D mm
Kul för din sambo..min verkar få sin den 9/8,alltså helgen innan..innan dess kommer han ha brutit ihop av uppgivenhet o nervositet
Miss Blue skrev 2008-07-17 08:41:07 följande:
Jag tänkte exakt samma sak nyss,vi har allt inköpt o klart..men ska hyra dukar o servetter,så allt finns här men vi har ännu inte provdukat!!
Miss Blue skrev 2008-07-17 13:22:10 följande:
ja typ..men jag (kan bara tala för mig.. ) har iaf klart för mig hur jag vill lägga allt på borden..har tänkt ställa iordning bord o lägga på dukar kvällen innan o dessutom duka upp två,tre kuvert så personalen dagen efter kan duka resten.Verkar det slappt eller kan man göra så?
Miss Blue skrev 2008-07-17 13:35:20 följande:
Jag umgås privat med en av dem och vi har pratat om det,men det som är sagt är att vi dukar upp riktlinjer för det,sen slutför de det dagen D..
Jag sitter mest o undrar om vi har tillräckligt..skulle gärna ha lite fler pärlor..får sticka hem till mamma o norpa några pärlhalsband kanske..
Miss Blue skrev 2008-07-17 14:00:05 följande:
Grr..alltså ibland kan man bara undra vad folk har för prioriteringar!!Men du har rätt..låt dem sköta det o lägg ner din stress o irritation över det.. Han kommer med all säkerhet få en superdag utan de 'tröttisarna' !
Miss Blue skrev 2008-07-18 10:33:07 följande:
Hehe,vi kommer köpa ca 10 fl mousserande,har 50 gäster ca,tror o hoppas det räcker.Alla dricker inte heller.