Augustilistan del 5
Miss Blue skrev 2008-07-07 08:11:18 följande:
Miss Blue skrev 2008-07-07 08:11:18 följande:
jordgubbsvinet kostar bara 29kr flaskan så det är inte så farligt dyrt heller, söta flaskor så det blir lite lyxigare känsla än vanlig cider.
Idag minsann har vi spikat utseende på tårtan hos bagarn.Den kommer bli såååå fin
Klart att man ska få provsmaka, det kanske inte är så vanligt i småstäder jag vet inte. Vi har fått provbakelser, mousser, fyllningar ja allt möjligt och träffat bagarn ett par gånger å diskuterat smådetaljer Så kul å så gott
Ååååååååååååh ja är så glad, nu är det snart dags för alla oss augustibrudar, kan ni fatta att vi är fruar snart?!?!?!?!
Det är inte så mycket drag i tråden här, har ni mycket att göra flickor
Här går det bara framåt med grejerna som är kvar att göra. Har precis suttit med min m2b och skrivit ut festprogrammen, imorgon ska vi sätta ihop dem med framsidan och rosett
Miss blue
Ja dom flesta har nog semester, alla utom jag känns det som. Jag går av på semester söndag vecka 31..bara ett par dagar innan vigsel...gaaaah känner mig lite stressad över detta men men vi har gjort mycket redan så det är förhoppningsvis bara skönhetsfix och trixs sista veckan klippning för mannen, nagelförlängning för mig och så vidare
Miss Blue skrev 2008-07-15 09:29:39 följande: