Inlägg från: Labolina07 |Visa alla inlägg
  • Labolina07

Augustilistan del 5

bridesilly skrev 2008-07-04 12:46:53 följande:
    håhå idag ska vi nog få lite gjort Vi ska till bageriet och göra upp sista detaljerna och sen till systemet och kolla in vilken sort vi ska ha till drickat, det mesta är bestämt vi har inte bestämt helt vilken sort på välkomstdrickat vi ska ha!
    blev det bra? Vad blev det för sort?

Ska snart iväg på håruppsättning *nervös*
  • Labolina07

hellooo

lite mer fart i tråden nu

Har börjat med att lägga upp kläningen & diverse ändringar
    Ska ni ha någon som läser dikten? Ingen va vårat följe som ska det, måste man ha med någon av dom dikterna?

• Labolina07
    jennyfer skrev 2008-07-16 15:20:57 följande:
    Förresten, i fredags blev jag "förhippad". Jag och två kollegor skulle på ett kundmöte på eftermiddagen. Trodde jag! Istället dök några av mina kompisar upp och jag blev ivägdragen till UFF för att inhandla kläder. Köpet skulle godkännas av de andra, men jag kom över en rätt cool sextiotalsklänning i guldgrönt. Det enda var att den var sjukt kort. Dessutom fick jag ett par knallröda tighta höga stövlar. Kläderna var inte uppenbart helknäppa, istället såg jag vara "för mycket". Vete sjutton om det nästan inte är värre. Sedan gick vi på ett kafé (många märkliga blickar på mina stövlar i det 25-gradiga solskenet). Under fikan fick jag fylla i allt vad jag förväntade mig av min möhippa på ett tomt blad i en stor vit bok. Försökte såklart med att bara skriva saker som Maggase, Relax, Champagne, Mer massage, Fika m.m. Sedan tog kompisarna och skrev på nästa blad något i stil med "Fel, fel, fel. Vi fortsätter nästa gäng tills du får det rätt...!"Sedan tog de mina vanliga kläder och jag blev ivägsläppt. Fick alltså hämta ungarna på dagis i min snygga utstyrsel (vilket resulterade i att treåringen också ville ha stövlar på sig så han åkte hem från dagis i gummistövlar).Nu börjar jag misstänka att de verkligen kommer att hitta på knäppa grejer på möhippan! Måste ladda upp med rejäla mormorstrosor, för den där klänningen kan man inte böja sig fram i utan att bli.... hmmmm... oanständig. Har lagt upp en bild på outfiten i mitt galleri.
    nice
  • Labolina07

Hej hopp!!

En snabb fråga... Törley, ( rosa mousserande) någon so har någon åsikt om detta? Jag tycker det är ok, vad tycker ni??? En ren djungel!!!!

• Labolina07

Miss Blue skrev 2008-07-18 10:33:07 följande:

Fick idag höra världens dåligaste ursäkt på varför min ena tärnas kille inte skulle med på min blivandes svensexa - HAN ÄR FÖR TRÖTT!!!!!!!!!Det blir en för lång dag!!JAG STORKNAR!!!!!Men jag orkar inte mer drama de får göra som de vill, deras förlust för de kommer få en toppendag!
    hehe jag förstår hur du känner!!!!!
    på min möhippa var det några som var hemma och inte gjorde något alls, men ville inte gå. Dom sa ingen anledning när dom sa nej. Dom som fixade med möhippan höll på att gå i bitar för dom var så irriterade på dom!
    Jag blev ledsen, känns som om vissa går på bröllop för det är skoj, gratis mat å gratis dricka. Men det andra kan kvitta, dessutom har dom åsikter om bordsplaceringen- BLÄÄÄÄÄÄ
  • Labolina07

Miss Blue:
    Vals ska vi dansa, om man nu kan kalla det vals HA HA svärmor frågar om vi kan, hon är nog lite orolig *fniss*

• Labolina07

TACK ALLA för svaren om Törley

Är den dyr? Ingen aning, svärmor & mamma som tycker vi ska ha den. Jag gillar inte sånt så mycket...

• Labolina07

ha ha då är det ju som hittat

• Labolina07

ja den är jätte god Jag vill ju helst ha rosa Men vi får se hur vi gör, den finns i tankarna med

• Labolina07

ja den finns i rosa

Usch beräkningen ger jag mig inte ens in på...

någon mer som kan tycka detta är jobbigt? Ibland känns det som det inte ens är roligt, att jobba, ha 2 barn + allt samtidigt är inte lätt.. iofs så får jag skylla mig själv som vill ha det på visst sätt & inte kan börja i tid... men ja ja nu har jag klagat lite...

Svar på tråden Augustilistan del 5