Augustilistan del 5
Sitter just nu med min allra första provuppsättning (antar det blir fler..mamma som friserar )!Frisyren är precis så som jag vill ha den,ska sätta in en bild sen..Är sjukt nöjd.Hoppas jag inte hinner ändra mig bara..
Sitter just nu med min allra första provuppsättning (antar det blir fler..mamma som friserar )!Frisyren är precis så som jag vill ha den,ska sätta in en bild sen..Är sjukt nöjd.Hoppas jag inte hinner ändra mig bara..
Bra fråga..kan vara ngn detalj till baren,maten,musiken..you name it Jag vete sjutton när jag slappnar av nästa gång..vill nästan ha det klart nu så vi kan njuta av varandra lite.Nu är det många 'måsten' man ska hinna göra,ringa,uträtta osv..Men så är det antar jag.Kul oxå på samma gång =)
Ja inte kan man bränna alla peningar innan dagen D..ifall att..
Ja det gör de absolut,men bonus om man därför lyckas ha kvar nåt =) Handla är alltid kul o så här på slutet märker man hur pengarna bara svischar iväg
GGAAHH!5 dagar kvar!!
alla ni nygifta med underbara bilder:
ni var kanonsnygga!
Längtar tills på lördag..eller kanske till på söndag då vi kan sitta o njuta av gott vin o ostar i Rom
Även vi hade en underbar dag då det bar av för vår del!Allt klaffade som vi önskade och våra vänner o familj hade ordnat det sjukt fint i lokalen med massor av överraskningar!!helt galen dag och fantastiskt kul!Kan knappt fatta att det är 'över' nu Kom hem från bröllopsresan inatt och njuter fortfarande av varje stund!
Sådär..nu har jag lagt in lite lite bilder i mitt galleri från Vår dag!
Vi har haft en topenvecka i Italien,dyrt dock men vad fasiken.. Once in a lifetime man är på smekvecka ju !
Ångrar just inget..men kanske att vi skulle ha tagit en sväng på moppen innan vi åkte till lokalen så fler hann komma före oss..men hey,dagen o kvällen var kanon!!Prrecis som vi ville ha det!
Nu är det febril aktivitet bland oss alla augustibrudar =)..Antingen har vi just gift oss o har huvvet fullt av det o försöker landa (JAG) eller så har en del brudar sin Dag kvar o fokuserar på det.Oavsett: Är jag glad att ha vart en del av tåden,den har hjälp mig oerhört mkt då jag velat ha råd,stöttning och andras åsikter mm.
Stort lycka till allihopa som gifter sig nu i helgen!!NJUT!!!!
Men gud så dött här är?!Vad har ni brudar för er?
Själv sitter jag o jobbar..dödstrist en fredag kväll då man helst bara vill sitta hemma o mysa med den äkta maken
Hehe..jajjemen =) Feels good
Bilder finns..
Tack snälla du!Jag blev kär direkt jag såg den o tänkte 'Den vill jag ha'..o så blev det =)
Är det någon aktivitet i tråden eller hänger ni ngn annanstans =)?!
Hehe..jo jag tänkte det..men pallar inte riktigt ett engagemang a´la 150% som innan bröllopet..men vill o kan inte släppa helt o hållet än
Shit vilka härliga bilder!!Jättefint väder,härligt med sol även om det är höst!Hade du sett mig på bröllopsnatten hade du kunnat tro min var traschad oxå ...tur nogä r den vit o fin nu igen efter kemtvätten.. =)
Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 21:03:54 följande:
Min vara askgrå på hela släpet och långt upp på kjolen o jag var osäker på om den nånsin skulle se ren ut igen..men när jag hämtade den i tisdags på kemtvätten var den tadaa,IVORY !!
Din kommer oxå bli ren o fin igen..du ska behålla den va ?!Nyfiken fråga..men betalade tv-produktionsbolaget nåt åt er?
Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 21:24:31 följande:
Å gud vad härligt för Er!Varför jag frågar är bara av nyfikenhet samt så var vi med i ett förlossningsreportage i en gravid-tidning när yngsta sonen skulle födas o en kompis frågade mig, 'men ni får väl betalt'..ehh..nej sa jag,det här gör vi ör att det är kul och blir ett fint minne för livet!O absoluut blev det så..vi har nu över 160 bilder plus reportaget från Hans födelse =)
Må så gott,härligt att du fått tbx din man!!
Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 22:25:35 följande:
Stort grattis!Ska spana in era bilder =)