Inlägg från: Labolina07 |Visa alla inlägg
  • Labolina07

Augustilistan del 5

tack, inte att det är roligt att du känner så, men ändå skönt att det inte är bara jag.. att man får tycka så med

• Labolina07

Miss Blue skrev 2008-07-22 10:12:33 följande:

Hmmm man kanske ska börja klura på lite frågor...Är det nån som har lite förslag på frågor man kan ha?Har idétorka...
    vill ni ha om er? Eller om allt typ? Jag kan klura lite om du vill? Sånt är skoj

Kan man skriva så här i festprogrammet? (sista sidan)

När det lider mot sitt slut?..

När slutar festen?
    När alla är trötta?..

Ångrar du dig att du tog bilen, eller segt att gå kanske?
    Ingen fara, vi har numret till taxi!
    0320-30830

Vi vill passa på att tacka alla som har hjälpt till, ordnat & fixat!
    *Våra föräldrar som så generöst har
    stått för allt!! Vi älskar er!
    *Våra söta brudnäbbar, tärna, bestman, marskalk, våra toastmastrar.
    *T, F, V & J som har hjälpt till med lite under tidens gång.
    *Bandet som har spelat.
    *Personalen som har lagat mat, diskat, plockat undan m.m.

Sist men inte minst, tack alla gäster för att ni kom hit idag & ville dela detta med oss!

Kram

Brudparet

Låter det fjantigt?
  • Labolina07
    Lollick skrev 2008-07-22 22:24:38 följande:
    bra tack tal!!
    menar du mitt? Tack isåfall, vi har skrivit en sång med till våra föräldrar
  • Labolina07

OJ börjar alla bli nervösa?? JAG ÄR IALLAFALL, allt går fel med ha ha

Oschysst att inte ringa om man inte ska med osv osv

bridesilly skrev 2008-07-28 11:59:43 följande:
    hur mycket har ni kvar nu tjejer?
    [/citat]

vi har diverse småplock kvar resten är ok, rimmen är inte klara riktigt... Svåraste kvar...

Lokal ja, vi får tillgång till våran redan på torsdagen JIPPPIIII
    bridesilly skrev 2008-07-27 17:53:03 följande:
    [citat]
    Oj hela veckan För vår del kan det bli så illa att vi inte får nycklarna förräns på fredag eftermiddag, ifall det är minnes stund inbokad den dagen. Hoppas med mig att det inte är det. Jag vill ha hela dagen på mig annars kan vi snacka stressigt värre. Gaaaaah
    usch ja, hoppas ni får den innan!
  • Labolina07
    bridesilly skrev 2008-07-29 19:26:54 följande:
    nervös nervös nervööööööööööööööööös
    hihi snart är det
  • Labolina07
    bridesilly skrev 2008-07-30 22:32:22 följande:
    Vigseln är vi/jag mest nervös för. Min karl verkar lugn som en filbunke men jag blev jättenervös när vi övade med prästen när jag insåg att man inte har vetat när man ska vända sig vart och vad man ska säga trots att man sett andras bröllop
    hihi tur man ska öva!!!

Har ni klart festprogrammet? Vårat går på tryck på mån, så jag MÅSTE bli klar! Sitter på nätterna... har några rim kvar.. *suck*
  • Labolina07
    bridesilly skrev 2008-07-31 08:44:11 följande:
    Japp både vigselprogram och festprogram gjorde vi klara för ca två veckor sedan. Vi skriver ju ut våra själva så det gick rätt så fort. Fina blev dom också
    åååhh får man se?
  • Labolina07
    bridesilly skrev 2008-07-31 14:46:30 följande:
    Har lagt in bilder på rispåsar och tändsticksaskar om någon är intresserad
    [/citat]

var?? Min dator e knasig i färgen så ser inte så bra..
    Vart ska ni åka?
    Lajsan skrev 2008-07-31 16:07:07 följande:
    [citat]
    Åh det närmar sej!!!! Fick 3 avbokningar i går, synd. Det värsta är bordsplaceringen som man satt med i flera timmar, nu blir det till att börja om
    trist Men var det efter OSA?

Sitter mer festprogrammet, ska tryckar på mån... *stress* hihi
  • Labolina07
    Lajsan skrev 2008-08-02 13:51:02 följande:
    Ja vi hade osa 1 juni, gifter oss om 2 veckor. Som tur var har jag gjort en stor bordsplacering att ha i lokalen, 2 st A3 i hop som jag limmat fast borden men bara satt fast namnen med häftmassa, så det går ju bra att flytta, det gäller bara att tänka ut något nytt bra. Som tur var så sa jag till toastmadame som gör festprogrammen att vi skippar bordsplacering i programmen då det kan bli ändringar, och det blev det, fick en till avbokning igår.
    men va? Varför avbokar dom då????
  • Labolina07
    nilia skrev 2008-08-02 00:14:57 följande:
    Lycka till alla som gifter sig idag, 080802
    jaa vi är ju inne i aug!! Konstigt det känns...
  • Labolina07

en till här som är väldigt trött....
    Ni vill inte skriva en lista på vad som är kvar? Kanske kan man se om man har glömt ngt....

Vi har kvar:

*allt till "bra att ha korgen" på toa
    *tändsticksaskarna
    *placeringskorten
    *bestämma blommor i kyrkan & på borden
    *väska till mig
    *strumpor till barnen
    *små plock
    *våtservetter som inte tar bort sminket
    *en liten mini fläkt kanske?
    *köpa band till servetterna
    *lämna in ringarna för putsning & gravering av vigselring

säkert fler saker...

• Labolina07
    nilia skrev 2008-08-04 10:20:32 följande:
    Vårt hem förfaller oxå.. det är bröllopsgrejor överallt!Börjar oxå bli väldigt trött, är uppe hela nätterna men sen kan jag ändå inte sova på morgonen! Vet inte vad man kan hitta på för att det ska bli bättre!?För stressen så skrev jag härom natten ner dag för dag vad som ska göras i denna veckan. Hade innan en lista med grejor inför hela denna veckan, men det kändes skönare att ha det dag för dag istället! Har oxå skrivit ner vem som ska göra vad och delegerat ut lite till mina föräldrar. Och så bor min sambos lillasyster här och hjäpler mig med lite smått och gott
    ska med skriva en sån lista, bra grej, tack!
  • Labolina07

om någon vill se mina tändsticksaskar Finns i galleriet

• Labolina07
    Victorius skrev 2008-08-06 23:53:40 följande:
    Ja...vi har ju´inte något inomhus-alternativ. Vad gör man när vi skrivit klart och tydligt att vi inte vill att gästerna ska ta med sig barn och så harman nekat alla det, men så ringer det nu ikväll en par vars barnvakts pojkvän dött??? De undrar om de kan få ta med sig sina barn... För oss så är det OK, men det känns så dumt mot de andra som vi inte gjort några undantag för. Flera av våra vänner kommer inte ens pga att de kunde få barnvakt.Vad skulle ni göra?
    samtidigt som man kan säga att nej är ett nej, så är kanske detta ett skäl? Svårt det där... men jag tycker det är ett skäl, som för barnvakten att dra sig ur liksom...
    Dom kan ju inte hjälpa detta, annars får dom dela på sig, att bara en kommer- hur kul är det... NI som bestämmer, INGEN annan
  • Labolina07

Lycka till alla som gifter sig idag eller imorgon

Svar på tråden Augustilistan del 5