Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Augustilistan del 5

Fick idag höra världens dåligaste ursäkt på varför min ena tärnas kille inte skulle med på min blivandes svensexa - HAN ÄR FÖR TRÖTT!!!!!!!!!
    Det blir en för lång dag!!

JAG STORKNAR!!!!!
    Men jag orkar inte mer drama de får göra som de vill, deras förlust för de kommer få en toppendag!

• Miss Blue

Det tror jag med, men man tror ju inte det är sant när folk säger så här!!Tur att det inte är en nära vän till M2B......
    Jag tror detta bara är en dålig ursäkt för att de andra killarna på "min sida" har tackat nej oxå, de vågar väl inte komma själva??
    Usch man tänker alldeles för mycket och lägger ner energi på sånt här skit som uppkommer. Nej nu får det vara bra! Positiv energi behövs!
    Men tänk om man hade haft lite facit på hur det skulle bli, då hade jag ALDRIG valt de tärnor som jag valde te x, men det är bara att gilla läget helt enkelt

Vad har ni på agendan här framöver tjejer?
    Vi träffar prästen på söndag annars är det rätt lugnt just nu

• Miss Blue

Vi har inte ens valt en låt att dansa till...

Vad ska ni ha? Och ska ni dansa vals eller bara en "tryckare"?

• Miss Blue

...ska väl tillägga att han har semester, då är man väl utvilad om nåt (han är inte världens mest aktiva man om man säger så), tycker iallafall det är dålig stil, då kan man väl vara med en del av dagen och åka hem sen, skjuts och allt är ju ordnat!

• Miss Blue

Men självklart väljer man själv, tycker bara det är tråkigt att INGEN utav mina tjejkompisars respektive ska med.....

• Miss Blue

Jag avslutar den här diskussionen nu, du tycker en sak och jag tycker en annan, så är det bara.

feministbrud skrev 2008-07-18 11:41:50 följande:
    Jo, precis. Han kanske inte tycker att han känner honom så väl att han vill "offra" en semesterdag på det. Jag tror nog att mågna tycker att det var dålig stil av mig att inte komma på min väns möhippa (vilket medförde att ingen av hennes barndomskompisar var med) men jag ville inte. Så enkelt kan det vara och kalla det dålig stil om du vill, men jag anser inte att det är en skyldighet att gå på någons möhippa/svensexa.Miss Blue skrev 2008-07-18 11:38:54 följande:
  • Miss Blue

Har ni planerat "hur" ni ska dansa?
    Flera propsar på vals men det känns inte som vi....

jizz skrev 2008-07-18 12:03:59 följande:
    Miss Blue skrev 2008-07-18 11:18:42 följande:
    Vi kommer antagligen ha Ingrid Michaelson - The way i am följt av michael jackson - dont stop til you get enough som då förhoppningsvis ska dra upp alla på dansgolvetFast jag kanske ångrar mig i sista sekund.Sophie Zelmani är en annan favorit
  • Miss Blue

Usch vad det låter hårt när man skriver
    Jag tar det inte så allvarligt som det låter
    Miss Blue skrev 2008-07-18 13:03:06 följande:

Jag avslutar den här diskussionen nu, du tycker en sak och jag tycker en annan, så är det bara.
Svar på tråden Augustilistan del 5