Inlägg från: AnneiLund |Visa alla inlägg
  • AnneiLund

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

ååååå

Jag är så ledsen...
    det verkar bli regn på min bröllopsdag...........

• AnneiLund

ååååå

Jag är så ledsen...
    det verkar bli regn på min bröllopsdag...........

• AnneiLund

Tack alla mina godingar....

Jag vet inte riktigt vad det är med mig...
    Jag bara gråter
    Oroar mig
    Mår dåligt som tusan

Jag oroar mig för att folk inte ska ha det roligt...att våra pengar ska ta slut osv.....

Tror att det är nerverna som spökar..........

• AnneiLund

Följ inte en massa regler utan gör som ni själva vill.

SNOTCROW skrev 2008-06-24 11:11:43 följande:
    Häpp, så får man göra denna tråd till favorit! Om man vill skippa valsen, ska man ersätta den med något eller ber man typ toastmastern att annonsera att det är fri dans som gäller? Vi är inte såå särskilt sugna på att följa alla festregler som finns. Det blir en enkel vigsel, ingen efterrätt (bara tårta), ingen brudvals... Jag hoppas de allra flesta känner till att vi till vardags är hårdrockare som inte riktigt håller på traditionerna.
  • AnneiLund

Tack ALLA
    Ja det blir säkert bra.......
    Åt en sallad nu på lunchen ist för sopphelvetet!!
    Känns redan bättre

• AnneiLund

Åhhhhh
    Är det ngn som e vaken?

• AnneiLund

Åh vad kul aNJA att du har fått din ring och att den var precis så fin som du önskade.

Vet ni...nu sitter jag här hemma. Har varit på ett jävla humör idag, antar att det är stressen. Men nu har Anders gått och knytit sig och jag försöker få en stund själv. Har gjort klart alla festprogram och NEJ jag har fortf ingen kamera....fan jag vill ju visa er.
    Handlade chips och dricka idag...ytterligare 1600......, sen behöver vi antagligen handla godis och mer dricka för ytterligare tusen....det är dyrt att gifta sig tjejer!!
    Som om ingen visste det då? ha ha ha

Tina!!!
    Berätta mer!!!
    Jag gifter mig på lördag. Några sista tips?

• AnneiLund

Gabbi, gud vad jag skrattade åt din systers påhitt, fan vad smart av henne!!!! Den gick du på va?

• AnneiLund

Hej alla mina medsystrar
    Jag antar att detta blir mitt sista inlägg innan bröllopsfesten sätter igång på riktigt. Känns så overkligt.
    Jag vill verklien tacka er. ´Ni har verkligen varit mín livlina och bollplank så många ggr, när liksom ingen annan har stått ut med en så har ni altid lyssnat och peppat och funnits till.
    Ni är en fantastisk samling tjejer!!!
    Tack för allt stöd vänner.

Nästa gång jag skriver så är jag FRU Säfström-Lanner

Nu får det bära eller brista, det finns säkert saker som skulle kunna bli bättre, vackrare och ja...billigare, roligare osv.
    Men nu kör vi!!!

Sköt om er,
    Jag ska försöka hinna skriva här på söndag då jag åker till miljonstaden Kuala Lumpur för att shoppa, mysa och bara njuta. Sen åker vi vidare till Perhentian Islands för att dyka och bara vara. Vi kommer ta en sväng om Tengah, ni vet där Martin Melin och de första ur Robinson levde öliv. Det sägs att örådet ska stå kvar, men i övrigt har jungeln tagit över ön. Där ska vi bo några dagar.
    Sen ligger 3 veckor frmaför oss som vi inte har planerat så mkt. Vi vet att vi ska avsluta i Bangkok med shopping och MAT Mina intressen¨ Men dagarna fram till Bangkok tar vi som dom kommer, men troligtvis hittar i oss på Thailands östra sida, på ngn ö, med röda näsor och en drink i handen och riktigt lyckliga!!!

Till er alla som hiner gifta sig under tiden.
    Ha det bäst
    Hoppas vi snart ses igen!!! Vinkvällar kan man inte få för många av, eller hur?

Kram
    Anne

• AnneiLund

Tjejer!!!

Jag ar gift nu!!!
    Basta dagen i mitt liv (ja om man bortser fr barnens fodelse)
    Finns bilder (kompisars bilder i mitt galleri nu)

Tack for allt tjejer!!!

Och det ar jag som hade rest Finn Inn
    Vilka killar
    Vara gaster var helt stumma, aldrig hade nagon av dom smakat en buffe som deras, och da ar var slakt krasna......
    Nu vantar Malaysia, ar pa smekmanad nu sa jag kan inte skriva mer just nu. Men rekommenderar dom varmt!!! Proffs!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5