-
-
denna är min favorit -
ANNE!!! Lycka till och hoppas du får en helt underbar dag! Håller tummarna för att vädergudarna är med er!
Och Du... Perhentian Islands .... *drömmer mej bort* åååå.... det är ju bara så gudomligt!!! Var där 2003 och skull stanna någon dag... blev kvar en vecka och bara slappade -
Tjejer! Tips till er som håller på att pyssla och dona. På Panduros outlet i Malmö säljer dom just nu en masssa satinband billigt. tjocklekar 3,6 och 12 mm för 5,7 och 9 kronor/9meter. Fanns i massa olika färger... olika blåa och gröna, rosa, lila orange och gul.... där finns ju en massa annat pyssel också och om ni inte varit där kan det vara värt ett besök om ni har vägarna förbi!
-
Nu blir jag lite yrkesskadad och måste ge mej in i leken... "Fysio" kommer ju av fysioterapeut så där har ni mitt yrke... Min åsikt är ju att man inte behöver ha ont i hålfoten då man har hälsporre men visst är det många som har det... Men tyvärr har ju hälsporre blivit lite av en slaskdiagnos för allt som gör ont i hälregionen =(
Men hur har du lyckats trampa sönder fettkudden??? Det gör man ju inte bara sådär i en handvändning?!?!?? Fått någon fungerande behandling???
Anettan73 skrev 2008-06-30 11:46:27 följande:Skojar du???Sjukgymnasten sade till mig att har man hälsporre så har man äen ont i hålfoten... Jag fattar nada!!!! -
Jen82!!! usch vad obehagligt Fy vilken chock!!! Ta hand om dej
-
Jen! du har post i inboxen!
-
Och du Jen... ligger inte gravplatsen vid mosken på andra sidan inre ringvägen... mot jägersro till.... vet inte säkert med det är en gissning....
-
Anja! Du tycks ha stenkollpå läget! Önskar dej all lycka på lördag och hoppas solen skickar sina strålar på er