Inlägg från: a wife to be |Visa alla inlägg
  • a wife to be

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

hahaha, shit vad roligt. han är ju superskön, fattar inte att han pallar så länge!!! Vi har funderat på att göra ngt roligt, men behöver ngn som sätter ihop ngt roligt åt oss, jaja vi får se!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-23 22:23:49 följande:

www.youtube.com/watchHihi kolla denna, fniss fniss... jag diggar deras medley, men alltså jag hade aldrig fixat att spexa sådär o vara i centrum på det viset, så LÄNGE!!! Hade dock tyckt det var så jä..la roligt att vara på ett bröllop där brudparet tramsar så, fniss...
  • a wife to be

Var på IKEA idag och hittade jättefina glas skålar som jag tänkte ha flytande blommor och kanske några fina stenar i på borden. Finns i mitt galleri.

• a wife to be

Ja, fina eller hur. Tänkte "vira" rosa brett siden band runt foten!!

• a wife to be

Jag får oxå rysningar av den, den är verkligen pampig. Kan nästan känna känslan när vi ska gå in och den spelas......

• a wife to be

Har kommit på att vårt färgtema går mer och mer över till ceris/fuchsia än rosa! Blev nog så när jag köpte näbbklänningarna och sedan har det bara rullat på Hoppas inte det är fler saker som ändrar sig på vägen, kan bli dyrt att ändra igen!

• a wife to be

Ja, jag oxå. Kommer kanske bli ljusrosa på festhäftet, men jag vet verkligen inte, dina är ju bara såååå fina. Har ju fortfarande lite tid på mig att bestämma mig.Har fortfarnade inte hittat ngn tärnklänning Får ut en dag och leta Skåne runt, du har inget tips på butiker som inte ligger i Lund eller Malmö??
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-27 17:53:40 följande:

a wife to behaha så var det ju för mig oxå!!! Skulle ju ha ivory (vitt), silver och ljusrosaNu är det mesta cerise istället men jag försöker få in lite ljusrosa oxå. Tycker det blir rätt snyggt när man kombinerar det faktiskt
  • a wife to be

Nja, där var inget som riktigt föll mig i smaken. Nu ska jag cykla till min tärna och gå igenom bordsplaceringen och dricka lite gott vin Vilket jag verkligen inte behöver på min svällande mage

• a wife to be

Ja då var bordsplaceringen färdig, gick ganska hyffsat snabbt. Skönt, ett ´"problem" mindre Ska till Esplanaden i morgon med stora tjejen, får se om vi "fyndar" något!

• a wife to be

Jätte jättefina, jag hade nog tagit bort lite i överkanten

• a wife to be

Hej, kul att träffa dig oxå!

Tänk att man vet saker om varandra fast man aldrig träffats

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5