Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Hej tjejer. Där var en man som hade svensexa på lilla fiskargatan idag. De stod på en skylt slå byggare bob i spika i spikar 10kr. Vi gjorde det men förlorade!
Han skulle gifta sig den 23aug.
Hej tjejer. Där var en man som hade svensexa på lilla fiskargatan idag. De stod på en skylt slå byggare bob i spika i spikar 10kr. Vi gjorde det men förlorade!
Han skulle gifta sig den 23aug.
Nej de var en Björn som var snickare.
Annelie??
Ja, de var inte annelie i domkyrkan de var en Maria
Jag råka stanna kvar i domkyrkan idag o de var ett bröllop där :):)
En Maria gifte sig med en Pontus.
Idag e det två veckor kvar för mig o m2b. Jag e nervös men vill inte erkänna för m2b.
Idag fick jag yrsel o mådde kasst på stan...
Nervositet??
De var jättefint.
De roliga med de hela var att MIN GRANNE var där med barn o barnbarn o barnbarnsbarn. Jag pekade till m2b o han NEJ jag bara JO. Sedan tärnans granne var oxå där... Hur stor sannolikhet att vi båda tvås grannar var där? :D
Japp :):)
Hur går de för dig o planeringen??
Okej de låter ju bra.
Vi har vigselprogrammen klara bara skrivas ut.
Barnens roliga leksaksprogram ska bara skrivas ut.
Köpte massa leksaker till barnen, tuschpennor, några uteleksaker o så. På tiger :P
Ja m2b måste köpa nya byxor de andra e för små. Vilket e bra för han var alldeles för smal innan.
Smycke ska köpas, ev på glitter..
Vita solrosfröer ska inköpas.
Göra fler tyllpåsar för solrosfröerna, eftersom vi inte har tillräckligt många av de fina vi köpt i från usa.
Bubblor ska köpas till barnen.
Ja de e godis snacks o de kvar med..
Jag fick den av nån här på BT.
Du kan få kopia när jag e hemma om. Bor hos mina föräldrar just nu...kollar på email om jag har de kvar där.
Kram
Ett bra tips till er :)
Önskelista.nu
Lägg upp presentlistan och skicka iväg listan till alla inbjudna ( som har email) De loggar in och bockar av vad de köpt:)
Vi har en sak av bockad nu hahahaha :) Jag e glad!!