Inlägg från: Sebastianna |Visa alla inlägg
  • Sebastianna

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej tjejer,

Jag har läst lite av era inlägg och ni verkar ha full koll på era bröllopsplaner. Synd att jag inte varit här innan men, men. Jag och min blivande man skulle behöva lite tips för planerna för vårt bröllop. Vi gifter oss i september i Klosterkyrkan och festen blir på Grand. Tänkte höra om ni kanske kan ge lite rekommendationer på följande:
    ? Frisör som gör bra och fina brud/festuppsättningar till rimligt pris i Lund?
    ? Var/vem som gör bra bröllopssminkning till rimligt pris i Lund?
    ? Var/vem som gör manikyr till rimligt pris i Lund?
    ? Vad kostar kläderna som er m2b ska ha på sig och vad ska han ha på sig?
    ? Vem och var ska ni fotografera er?
    ? Ni som redan gift er, hur såg er bröllopsdag ut. Hur planerade ni med alla tider, så ni slapp stressa?
    ? Vad ska ni ge som morgongåva? Har ni några tips?
    ? Vad fick ni eller vad skulle ni vilja ha i morgongåva?
    ? Till slut skulle jag gärna ha lite tips på do and don?ts?

Tack på förhand!

• Sebastianna

Tackar så mycket för tipsen tjejer!

Jag har bokat prov- och bröllopssminkning på MUS samt varit på Tokyo och hört mig för. Känns bra.

Snotcrow: Jag tror att 5000 kr är bra, bättre att ligga lite högt än för lång som jag tror vi gjort. Vår budget börjar rusa iväg.

Jen82 & Flamora: Lycka till på med den stora dagen imorgon!!!

Tack än en gång för tipsen!

• Sebastianna

Hej tjejer,

Jag vill tacka er för de tips jag fick för en månad sedan. De har varit till mycket hjälp. Om mindre än tre veckor är det min tur att bli fru. Dock har vi ännu inte bestämt efternamn.

Anja: Ett extra tack till dig för att du tipsade om Tokyo. Som du skrev så är Frida en riktig gullig tjej. Det känns riktigt bra att lämna över frisyren till henne.

Jag har varit inne och sett alla era bröllopsbilder. Ni alla var riktigt vackra på Era bröllopsdagar!

Jag längtar till min Dag. :)

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5