Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!!Idag har jag fått min ring!!

Den är sååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiinnnn! Bling bling!

• Embo81

Japp, men nu är allt strul och den låga väntan förlåten för den är såååå fiiin! M har fått gömma den, på något märkligt vis så bara hamnade den på mitt finger annars!

• Embo81

Solsken??? ska ösregna på oss HELA JÄVLA DAGEN.... men men ska ha det bra ändå!!
    a wife to be skrev 2008-08-19 13:32:04 följande:

jippie, var precis inne på SMHI, det står att på lör i Lund ska det bli STRÅLANDE SOLSKEN från kl 12,00 Kan vi verkligen ha sådan tur! Tjohooooooo
  • Embo81

Hej alla söta!

Nu är jag fru Rydstav! Vilken dag det var! Helt fantastiskt, men den tog ju slut på tok för fort! Kommer en utförligare rapport sen och bilder. Har lagt upp några på facebook, ni som är där...

Gabbi och Flamora -trevligt att ni kom till kyrkan! Mycket uppskattat! Maila gärna fotona ni tog

Tack för telegrammet, skattade som tusan och de andra fattade ingenting -men skit i det, jag uppskattad det verkligen.

• Embo81

Haha, jag var ganska lugn. M och näbben var skitnervösa, så jag kände väl att någon fick ju styra upp det hela och hålla sig lite lugn. Alla som var där var ju nära och kära!!

Vi hade det så himla bra i grekland, sol, bad, god mat och dryck-perfekt.

Fika i veckan??

Kram på dig!

Fröken Planera skrev 2008-09-01 10:19:14 följande:

Grattis Fru Rydstav och välkommen hem!!!!Hoppas er bröllopsresa var precis så fantastisk som man drömmer om. Ni var verkligen superfina på er bröllopsdag. Både sminket och frillan satt perfekt. Dessutom såg du oförskämt avslappnad ut när ni gick in i kyrkan (Och vilken fin kyrka sen). Var du verkligen så avslappnad, eller var det kaos på insidan i alla fall???
  • Embo81

Tack! och grattis til dig med!

...men shit vad det regnade på oss!! Våra äktenskap kommer bli grymt lyckliga och rika, med tanka på allt det regnet vi fick på oss!!!

a wife to be skrev 2008-09-01 10:04:38 följande:

Grattis fru Rydstav!
  • Embo81

Hej hopp girls!

Jag skulle verklien behöva veta OM det blir något den 20e, lite annat som kommit upp nämligen...

Var? Vem? När?

• Embo81

Nu har jag lagt in fyra bilder från bröllopet!

• Embo81

Det verkar absolut vara ok för Flamora att vi är där, så då tycker jag att vi tackar ja till den inbjudan. Vi kan ju liksom inte bara bjuda in oss hos Anne hur som! EN station med tåget ska vi väl klara av?!

Vem kommer?
    Flamora
    Labbråttan
    Gabbi
    Embo

Ev Hedebris??
    Anja?
    Anne?
    Ingenjörsbruden, senare??

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5