Inlägg från: Hedebris |Visa alla inlägg
  • Hedebris

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

det var på björns pappas grav. han gick bort i mars i år. han hade sett fram emot bröllopet så mycket. han läste om bröllopet varje morgon innan han steg upp.

Anettan73 skrev 2008-08-13 11:30:26 följande:
    Hedebris- Såg att du satte din bukett på en gravplats. Får man fråga vems det var???Jag gjorde med det på min Mammas... Och rest av hennes sida. Men huvudsaken var den till henne.
  • Hedebris

ja, det var väldigt jobbigt. men björn blev jätteglad när jag kom med det förslaget.

Anettan73 skrev 2008-08-13 11:38:39 följande:
    Usch va tungt!!!
  • Hedebris

men det känns som om han var med oss hela kvällen ändå :)

julia sa: farfar sitter på molnet och tittar på oss

• Hedebris

okej. julia säger mest. mamma och pappa gifte sig. jag ska också gifta mig när jag blir stor. jag är stor nu, jag är tre år (hon fyllde 3 å¨vår bröllopsdag)

Anettan73 skrev 2008-08-13 12:05:09 följande:
    Vår Zeth på 5 år tror oxå att han e gift Han blev det när vi gifte oss...
  • Hedebris

någon som vill hjälpa mig att lista ut vart vi ska på bröllopsresa. vi ska sitta vid postlådan 14.30 imorgon och fick packlista igår:

packlista:
    Vardagskläder att ha på sig vid avfärd
    Bekväma skor
    Badkläder
    Träningskläder
    Gympaskor
    Necessär med lämpligt innehåll + duschgrejer
    Kamera
    Badlakan
    Sandaler
    Solskyddsfaktor
    Oömma kläder, gärna syntet material
    Ev. lite finare kläder

packa gärna i en ryggsäck

*blir lite rädd*

• Hedebris

barnen är hos barnvakt. vi är borta till söndagkväll

• Hedebris

vi gick ut helt.. ställde oss till sidan och lät alla andra vandra ut.
    a wife to be skrev 2008-08-14 11:40:55 följande:

Hur har ni gjort. Vi ska gifta oss i Hardeberga och där finns liksom inget litet rum bredvid där man kommer in. Oj, hoppas ni förstår vad jag menar Vi tänkte att efter vigseln så vill vi att alla gästerna ska ha gått ut först och att vi kommer ut sedan för att få alla underbara hyllningar Vi kommer då att få gå ut först, sedan springa runt kyrkan in i rummet där prästen byter om för att sedan gå ut ur kyrkan till våra gäster, hängde ni med? Hur har alltså ni gjort, gått ut först och väntat där på gästerna eller låtit dom gå ut först?När jag läser igenom detta så verkar det som om jag har druckit , men känner mig allmänt stressad och grötig i huvudet nu för tiden. Skönt med semester nästa vecka!
  • Hedebris

hrm...

22.30 kom ett bud till vår dörr med en väska.
    stod "till björn och sofie. öppnas tidigast fredag kl 15.00 annanrs sprängs den i luften"

hahaha

• Hedebris

idag ska vi åka idag ja... men vi får inte öppna väskan förrän en halvtimme efter vi blivit hämtade...

• Hedebris

tja, hemma nu *gäsp*

berättar allt imorgon

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5