Anja. Klart att du kan ha med skämten i ditt festprogram. De är ju hur bra som helst.
Jo, Sonny har fått en spricka i revbenet, efter en fantastisk mogen svensexa. Nä, jag skojar bara, det var en olyckshändelse, efter att en av killarna fick för sig att Sonny skulle kastas i sjön. De hade ju hyrt en stuga i Blekingska skogarna, där det finns en bastu och brygga vid sjön. Alla vet ju att när man samlas med sina ungdomskompisar, så faller alla, eller i alla fall de flesta, in i sina tonårsroller. En av killarna fick för sig att Sonny skulle bli slängd i sjön. Ett beslut som känns fruktansvärt löjligt när jag tänker på det nu, men det kändes säkert självklart för dem just i den stunden. Sonny var väl inte så sugen på det, så det fick bli en brottningsmatch innan han åkte i. Killen som han brottades med är några storlekar större än Sonny, så det slutade väl inte så bra.
Men faktum är att Sonny märkte ingenting förrän på kvällen efter svensexan. Han var nog rejält bedövad av festligheterna (och spriten)över huvudtaget.
Om jag håller tal på bröllopet, så ska jag be hans kompisar att lämna tillbaka honom i ett bättre skick nästa gång de får för sig att låna honom...