Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hahah gabbi, jag ska hoppa av tåget när jag kommer till lund och sedan personligen guida dig till Ankeborg eller vad det nu heter

Hur dags? Ska vi ta take-away med oss?

• Embo81

Grattis fru Ericsson! Själv terrar jag skatteverket för att få mitt ändrat..

Anja borde komma hem idag! Så snart kommer det väl en detaljerad berättelse om resan..spännande att höra hur de haft det!

• Embo81

Jag är aboslut med på sushi, wasabi har grym sushi!

Fröken Planera skrev 2008-09-08 08:41:43 följande:

Inte för att vara besvärlig, men jag tar gärna med mig sushi till Ankeborg.. Är det fler som vill ha det så kan jag ta med mig till er åxå.. (Pizza och kebab låter skitgott, men mitt samvete säger stopp där! )
  • Embo81

Hedebris: Jag har skrivit "ankeborg" 1800.

Flamora: Åkte K med tåget till malmö idag vid 0845? Såg en som var väldigt lik honom, men vågade inte gå fram och fråga..

• Embo81

Har hört att de som läst spec ped har varit mycket nöjda med de första 15hp, sen ska det ha varit sådär 16-30hp. Hur mycket ska han läsa?

Kommer fler bilder, men fotografen har fullt upp och har sagt att de kommer i slutet av veckan. Vi fick ta bilderna inne i husen och i kyrkan på kulturen...tog något ute under paraply meg röda fina stövlar på!

Flamora skrev 2008-09-08 21:31:48 följande:
    Embo: Ja, han åkte till malmö då. Han har ju börjat plugga spec. pedagogik så ni kanske ses fler gånger Superfin bild du skickade! Tog ni fera bilder inne i kyrkan? Eller ni var på fler ställen?Sushi...nja, inte min favorit. Men ni får gärna ta med det hit om ni vill De har ju sallader på Viking oxå så det får kanske bli en sån om ni nu ska va så nyttiga!Hedebris: Åkarp är ju nära. Antar att vi äter först, särskilt om folk har med sig mat. Var det ok att vara här då? Har inga problem att åka till Lund om det skulle va så
  • Embo81

Sov så gott! En annan har fullt upp med förberedelser inför träff med handledare till examensarbete, vft och annat zzzzz...

Flamora skrev 2008-09-08 22:25:12 följande:
    Nu e det dags för mig att sova. E sååå trött! Kunde inte riktigt somna inatt så jag hoppas att jag få sova ordentligt nu!Gonatt!
  • Embo81

Tabemondo har nya ägare nu och ny meny..men som vi sagt innan WASABI!! mums!

• Embo81

Jag gör min vft på en skola i Löddeköpinge, ska ha 4 veckor nu. Har fått sex o samlevnad att ha med dem...tjohoo! Några bra tips? Du e väl biologilärare?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5