Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Hahah gabbi, jag ska hoppa av tåget när jag kommer till lund och sedan personligen guida dig till Ankeborg eller vad det nu heter
Hur dags? Ska vi ta take-away med oss?
Hahah gabbi, jag ska hoppa av tåget när jag kommer till lund och sedan personligen guida dig till Ankeborg eller vad det nu heter
Hur dags? Ska vi ta take-away med oss?
Grattis fru Ericsson! Själv terrar jag skatteverket för att få mitt ändrat..
Anja borde komma hem idag! Så snart kommer det väl en detaljerad berättelse om resan..spännande att höra hur de haft det!
Jag är aboslut med på sushi, wasabi har grym sushi!
Fröken Planera skrev 2008-09-08 08:41:43 följande:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hedebris: Jag har skrivit "ankeborg" 1800.
Flamora: Åkte K med tåget till malmö idag vid 0845? Såg en som var väldigt lik honom, men vågade inte gå fram och fråga..
Har hört att de som läst spec ped har varit mycket nöjda med de första 15hp, sen ska det ha varit sådär 16-30hp. Hur mycket ska han läsa?
Kommer fler bilder, men fotografen har fullt upp och har sagt att de kommer i slutet av veckan. Vi fick ta bilderna inne i husen och i kyrkan på kulturen...tog något ute under paraply meg röda fina stövlar på!
Sov så gott! En annan har fullt upp med förberedelser inför träff med handledare till examensarbete, vft och annat zzzzz...
Här kommer en länk till wasabis hemsida, både sushin och deras andra rätter är väldigt goda (tycker jag iaf) www.wasabisushi.se/files/pickaway.pdf
Tabemondo har nya ägare nu och ny meny..men som vi sagt innan WASABI!! mums!
Jag gör min vft på en skola i Löddeköpinge, ska ha 4 veckor nu. Har fått sex o samlevnad att ha med dem...tjohoo! Några bra tips? Du e väl biologilärare?