Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

a wife to be

Säg bara till när du har tid så att vi kan fixa med skålarna. Jag har inte diskat dem ännu. Antar att man ej vågar diska dem i maskin o jag har fortf nackspärr dvs min vänsterarm är helt avdomnad så jag vågar inte lova när jag kan diska dem. De är så "sköra" eller hur man ska säga så jag vågar ej lämna över det till Daniel

• Anja 19 juli 2008

usch då, blä för ont i tänderna. Jag har en visdomstand som trycker på och som stundtals gör mig galen (trycker på en nerv så det ilar som fasen). Vägrar gå t tandis. Har oxå alltid avskytt det. Som tur är aldrig haft några hål så jag har inga fyllningar men fyyyyyyy så jobbigt det är att gå dit ändå

ska skriva ner mitt schema under dagen och inboxa dig

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

hoppas ni åtminstone har NÅGOT. Vi ligger back ett par tusen så jag har riktigt ångest! Måste spara räkningar och ringa runt och blääääääää... fattar inte varför det alltid måste vara så

• Anja 19 juli 2008

Men Hedebris

visst KAN du ta studielån om du vill???

Det hade jag hellre gjort, och betalat av sen, än att lånat av en privatperson, bror eller ej. Ni SKULLE ju kunna klara er på egen hand menar jag? Eller, för visst tar du bara bidragsdelen?

• Anja 19 juli 2008

Gabbi jag har hittat Escada magnetism parfymen. I stort sett helt full. It´s so yours.

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Fasen va typiskt!!! Vi hade ju ingen transport som du vet men jag förstår att ni vill ha det när ni var inställda på det.

Hoppas ni får napp!

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

Din mamma är bara för go! Vet du att hon bakade tårta till mig idag och jag gjorde hennes situation något jobbig med min nyfikenhet. De skulle överraska mig på jobbet o fira mig för att jag gift mig o jag rände i köket o frågade din mamma vad det var för en tårta och vad var anledningen t att hon bakade en sån lyxig tårta, fyllde någon år och bla bla bla... hehe jag är HEMSK! Hon visste nog inte riktigt hur hon skulle värja sig från mina frågor så hon fick ju säga att det var hemligt *asg* och jag fattade verkligen ingenting. Tårtan var UNDERBAR, hälsa henne det!

Var MammaMia bra förresten och var det goda lammkotletter hihi

Kraaaaaaaaaam

• Anja 19 juli 2008

Jaha då är man tillbaka på jobbet

• Anja 19 juli 2008

Jag hade ett vitt paraply till en ivoryklänning (fast slapp använda det, men har tagit foton på mig med paraplyt uppfällt, såg hur fint ut som helst). Blir säkert JÄTTEFINT med ett beige paraply.

såna där saker spelar verklgien ingen roll alls när den stora dagen väl kommer

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5