Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Så där ja! Nu ligger dem uppe i galleriet hihi

Avis på er som fick se Anne i verkligheten och jag längtar tills man får se dem fotona!! Spännande!!!

• labbråttan83

Tack, vad gulliga ni är!!

Jag börjar bli lite otålig nu...kan inte ni andra också bli gifta någongång??? Ingenjörsbruden, du måste antagligen skjuta upp ert bröllop 4 mån Nåja, den som väntar på något gott

• labbråttan83

Tyvärr är det inte min riktiga hårfärg utan en färgning jag gjorde hemma 1 v innan bröllopet...

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 08:58:22 följande:

Maddeså otroligt fina ni var! Vilken helt underbar hårfärg du har!! var det färgat eller är det din riktiga. Blir såååå avis!!!Superfina foton!
  • labbråttan83

Jag tycker de var väldigt snygga plac korten! Klämman tar ju upp plats på den övre kanten så jag tycker det kan vara som det är! Festligt med den lilla "diamanten", för den är väl inte äkta

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 17:00:09 följande:

Nu har jag lagt in bilder på mina placeringskort. Vad tycks Säg helt ärligt om ni tycker jag ska ta bort lite rosa papper i kortets övre kant. (det kommer ju vara mkt större vinglas på festen, inte såna här små).anjasbrollops.blogg.se/2008/june/placeringsko...
  • labbråttan83

Ha det trevligt ikväll på Vespa! Själv ska jag på 33-årskalas

Hedebris: Hoppas din lilla Noah kryar på sig snart!

Jen: tråkigt med din vän...

• labbråttan83

Håller med! Frisyren är somrig och fin men ser ut att falla sönder vilken minut som helst (vilket jag hade tycket varit riktigt jobbigt).

Fröken Planera skrev 2008-07-01 11:24:51 följande:

Jen82 Jag beklagar verkligen angående din vän. Jag tittade på din frisyr. Den var fin, men jag tycker nog att du ska be att få lockarna att sitta lite hårdare, för att det inte ska se "rufsigt" ut. Jag gillar själva frisyren, men den ser ut som att den sitter alldeles för löst. Annars, som sagt, tycker jag den är fin.
  • labbråttan83

Ett JÄTTESTORT GRATTIS Anne! Du är sagolikt vacker, din man är snygg, tärnorna underbara och ni verkar ha haft en otrolig helg! Sedan är jag inte ALLS avundsjuk på att ni är i Malaysia och shoppar, solar & sånt....

Ha en riktig härlig semester och sommar!

• labbråttan83

Snygg make-up! Serumenet jag pratade om var inget man sprayade på(?) utan något man applicerade innan foundation. Fanns i likadan flaska som dagkräm och foundation och hette skin serum tror jag visst...

Flamora skrev 2008-07-05 11:53:08 följande:
    Anja: Tack, jag kände mig jättenöjd med makeupen. Vad skönt med klänningen! Vad är det som behövs fixas till på den? Tror jag kan fundera ut vem som var på hippa igår Spännande!Labbråttan: Vad var det för serum på MUS du pratade om? VAr det det blåa som man sprayade på i slutet?? Blev iaf inget sånt, för det blev så mkt annat och så blev jag osäker på om det var det du menade.En vecka kvar idag!!!! Om en vecka är vi på väg till fotografering, hihi. Nu börjar det bli lite pirrigt..
  • labbråttan83

Puh, helt slut idag för övrigt... Min kusin gifte sig igår i Karlskrona och oj oj oj...

• labbråttan83

Grattis till hippan Gabbi! Låter som en kanondag de med

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5