Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Så där ja! Nu ligger dem uppe i galleriet hihi
Avis på er som fick se Anne i verkligheten och jag längtar tills man får se dem fotona!! Spännande!!!
Så där ja! Nu ligger dem uppe i galleriet hihi
Avis på er som fick se Anne i verkligheten och jag längtar tills man får se dem fotona!! Spännande!!!
Tack, vad gulliga ni är!!
Jag börjar bli lite otålig nu...kan inte ni andra också bli gifta någongång??? Ingenjörsbruden, du måste antagligen skjuta upp ert bröllop 4 mån Nåja, den som väntar på något gott
Tyvärr är det inte min riktiga hårfärg utan en färgning jag gjorde hemma 1 v innan bröllopet...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 08:58:22 följande:
Jag tycker de var väldigt snygga plac korten! Klämman tar ju upp plats på den övre kanten så jag tycker det kan vara som det är! Festligt med den lilla "diamanten", för den är väl inte äkta
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 17:00:09 följande:
Ha det trevligt ikväll på Vespa! Själv ska jag på 33-årskalas
Hedebris: Hoppas din lilla Noah kryar på sig snart!
Jen: tråkigt med din vän...
Håller med! Frisyren är somrig och fin men ser ut att falla sönder vilken minut som helst (vilket jag hade tycket varit riktigt jobbigt).
Fröken Planera skrev 2008-07-01 11:24:51 följande:
Ett JÄTTESTORT GRATTIS Anne! Du är sagolikt vacker, din man är snygg, tärnorna underbara och ni verkar ha haft en otrolig helg! Sedan är jag inte ALLS avundsjuk på att ni är i Malaysia och shoppar, solar & sånt....
Ha en riktig härlig semester och sommar!
Snygg make-up! Serumenet jag pratade om var inget man sprayade på(?) utan något man applicerade innan foundation. Fanns i likadan flaska som dagkräm och foundation och hette skin serum tror jag visst...
Puh, helt slut idag för övrigt... Min kusin gifte sig igår i Karlskrona och oj oj oj...
Grattis till hippan Gabbi! Låter som en kanondag de med