Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Så nu har jag iofs bara 1 papper kvar att skriva ut till festhäftet. Skönt. Och det får jag vänta med pga bordsplaceringen. Är fortfarande osäker på den..

• Anettan73

Vi träffade vår för 1 vecka sedan. Ska träffas igen den 16..

Jag blir galen.

Håller på med placeringstavlan. Vill ha dom lika stora, Lapparna. Nu har jag det men jag vet inte om jag ska ha svart eller grön text. På silver papper. Svart syns heltklart bäst..

• Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-07-02 13:15:51 följande:

YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Nu ringde Sonny!!!! Datafolket på hans jobb har lyckats återskapa filen med festprogrammet!!!! Sååååååååå underbart glad jag är nu!!!!!
    GRATTIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

Så skönt att höra. jag gjorde som Anja och mailade den o vigselprogramet till mig. Så jag kan hämta upp den via mail..
    Tyckte hon var smart där

Nu ska jag iväg o sola.. Frgen börjar försvinna...
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-07-02 15:42:52 följande:
    Vet ni? Det finns en Gud!! vi har två grannar, en bredvid och en under oss som är rätt jobbiga att ha som grannar. Han bredvid spelar musik ALLTID på högsta volym och tanten under röker så att det går upp i våra köksskåp. Igår när jag gick hemifrån stod det en kille utanför grannens dörr, en kille som skulle tar bilder på lägenheten bredvid för den ska säljas. Och idag är tanten (som bor under)anhöriga här och plockar ut en mängd saker från hennes lägenhet. Kan det vara så väl att båda flyttar!?! Gabbi: Tack, ska kolla på det nu! Spännande!
    Håller tummarna för er att båda är på väg ut!!!
  • Anettan73

Hede- Du gjorde helt rätt. Jag hade nog oxå börjat lipa. Jag blev helt ledsen bara jag läste det och tänkte stackare... Min älsta var med så, älskade sitt dagis. Min mellersta vill gärna vara hemma och dona...

• Anettan73
    Hedebris skrev 2008-07-02 18:36:49 följande:
    det är superjobbigt. jag vill att hon ska trivas på sitt dagis. men jag kräver samtiidigt att hon respekterar mig när jag hämtar och lämnar henne
    ABSOLUT!!!
  • Anettan73

a wife to be skrev 2008-07-03 07:53:26 följande:

Var de svårt att välja tårta? Jag har ju min bild hur jag vill att den ska se ut, men vet inte vad fyllningen ska vara. Vad har ni i eran?Känner att jag måste ta tag i tårtan nu, dagarna bara går och snart är det dax.
    Vi har hallon och choklad mousse.
  • Anettan73

Jag hade med Ultimate cake och vår skulle med kosta ca 6500. Och då fick vi inte den utkörd. Nu bet 4000 och får den utkörd Och mousse och inte smörkräm..

• Anettan73
    Flamora skrev 2008-07-03 18:13:10 följande:
    Anne, ni var så otroligt fina. Grattis igen!!Nu har jag gjort min provsminkning och känner mig helnöjd. Har lagt in bild i mitt galleri, men jag tycker inte att man ser så bra. Mina skuggor går i brunt iaf. K trodde jag hade blå ögonskugga när jag kom hem, suck
    Såg att du med hade din möhippa på samma ställe som jag och spelade in en musik video...

Snygga örhänge har du oxå..
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5