Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Embo

menade inte att det såg 80 ut nu eller att det skulle göra det om ni tar mer lila, men på foto blir det så, tyvärr... INTE snyggt, även om det är fint i verkligheten.

Jag hade kört på den bruna fast bett dem ta "svagare" ljusare av den i stället.

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

för f..n...

Jag vill veta VAR NI VAR???? Jag fattade inte att ni skulle komma hem redan. Då tippar jag att ni var någonstans ganska nära? Eller? Kan ju ej varit en utlandssemester då väl?

Var ni på SPA? Hoppas att ni haft det riktigt riktigt gött iallafall

• Anja 19 juli 2008

Embo har tittat på bilderna igen...

Titta själv på den bild där du har ett öga av varje färg. Du blir blek av det lila, ditt öga framhävs inte. Titta på skillnaden på hur din iris ser ut på det fotot. Så mkt mer djup den får av det mörka, jämfört med det lila. Du har ju blå ögon, då tycker jag att lila gör den "blå" färgen "mindre blå, blekare, dvs sänker skönheten hos ögat", medan lila gör tvärtom ifall man har bruna eller gröna ögon.

Jag tycker verklgien att du ska köra på det bruna, fast tona ner det lite grann Brunt och guld på dig, mmmm...

• Anja 19 juli 2008

Embo

ditt hår är sjukt snyggt! Frisyren spelar nog ingen roll för ditt hår har så fin färg och glans och själva frisyren oavsett om det är lockar som hänger ner, är så stilren och vacker!

• Anja 19 juli 2008

Hihi jag menade självklart, titta på den bild där dina ögon är lite öppna (du har ju ett öga av varje färg på båda bilderna )

• Anja 19 juli 2008

Kan du inte be om att få lite mildare brun, mer guldtonat ut mot kanterna, så att det inte blir en sån där skarp kant som det är på bilden om du fattar hur jag menar? Hela du passar ju i guld, ditt hår, din hud osv.

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

Björns bror är bara helt otrolig! Shit så fint han ordnat det för er, vilken omtanke och vilken grundlig planering, så festligt att få öppna olika kuvert sådär och inte veta något i förväg.

Är som en möhippa/svensexa för bara er, där ni inte vet något om vad som ska hända. Superspännande, omtänksamt, och så himla lyxigt och välplanerat. Jag är helt imponerad utav honom. (och blir ännu mer förbannad på Björns bestman varje gång jag läser om hur fin Björns bror är och hur mycket fint han gjort för er och sedan bli utesluten som att man inte är viktig nog att få vara med på svensexan).

Så sketans tråkigt att du blev kass av soppan. Sånt är väl typiskt! Hoppas att du njöt av allting trots detta och att ni kände att ni fick en härlig helg på tu-man-hand. Det låter verkligen helt LJUVLIGT! Är sånt man kan leva länge på

• Anja 19 juli 2008

Den 6 sep har vi nog inte pratat om för då hade jag VRÅLAT (vi är på Korsika då).

Den 20 skulle nog funka för mig (vet ju inte än, har inte fått mitt schema för hösten men jag ska kolla upp det imorgon).

Anne jo jag hittade två album med typ 2 bilder i den ena och lite fler i den andra men jag vill ju se HOTELLRUM, jag vill se TURKOST VATTEN, jag vill se stadsbilder, jag vill se allt ni gjorde. hihi

Jag vill se ALLA era bilder, *asg* så jag får dreggla lite!!!

• Anja 19 juli 2008

Emma

¨Åhhhhh så kul, nu blir jag givetvis LÄSKIGT nyfiken och vill GENAST se bilder. Har du lagt ut några i galleriet måntro?

• Anja 19 juli 2008

Embo och a wife to be

ha nu en helt fantastisk dag. Här har det ösregnat sedan jag vaknade så jag tippar att ni än så länge inte har fått det väder ni vill ha, men ärligt talat, precis som fröken Planera säger, det kommer ni SKITA i (så länge ni inte ska vara ute på festen eller så?) för bröllopsdagen är så magisk och allting får ett "ROSAaktigt" skimmer (eller hur Embo, ROOOOOSA)

Ha det bara så underbart nu brudar. Om några timmar är ni fruar och sen är vi väl faktiskt alla gifta, utom du Ingenjörsbruden du får vänta några månader till.

Ser verkligen fram emot att få träffa alla och utbyta bilder och berättelser. (filmer tycker jag mest är jobbigt) pallade inte ens se min egen om jag ska vara ärlig

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5