Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
anne
fler bebisar, neeej för sjutton!!! Vi har bara fuskgjort bebisar. (kopparspiral)
Håller på att ladda upp bilder på resdagboken nu... ska snart ge er en länk
anne
fler bebisar, neeej för sjutton!!! Vi har bara fuskgjort bebisar. (kopparspiral)
Håller på att ladda upp bilder på resdagboken nu... ska snart ge er en länk
www.resdagboken.se/Default.aspx&userId=233744§ion=myimagegalleries&journeyId=315060
här är några bilder... forts följer
Hmmm Gabbi om jag FÅR så vill jag gärna åka med dig om S känner sig sugen på att köra men sushi, ja, du vet ju, ni var ju med när min sushioskuld rök och jag var ju inte helt positiv. Föredrog förlusten av min första oskuld
Nu har jag snart laddat upp alla de bilder från resan som jag sorterat ut bland alla foton. Vi hade ju 6 Gb med oss, haha, men ärligt talat så använde vi bara 2 Gb, är ju hur mkt som helst. Vet inte hur många hundra foton vi tog. Men så blir det ju alltid. Man är så överväldigad av all skönhet man ser på nåt vis.
www.resdagboken.se/Default.aspx&userId=233744§ion=myimagegalleries&journeyId=315060
Nu får ni jättegärna gå in och kolla lite av våra semesterbilder...
Ååhhhh jag blir helt varm i kroppen bara av att titta på dem, hihi...
Hahaha Gabbi du är för rolig
Erkännas måste att min oskuld nr 1 verkligen gav mersmak, men sushin, den får jag nog jobba på
Gabbi
jag var ju tillsammans med Daniel redan då, var 16 år gammal (senast av alla mina vänner, hehe) och han var ju såååååå nervös o livrädd över att jag var oskuld så han drog ju ut på det i tre månader och jag var ju helt galen i honom och vi hade ju gjort ALLT annat, så jag hade ju lixom varit vild av längtan i MÅNGA veckor innan han väl fick tummarna loss och vågade sig "på det", hehe, så man kan nog lugnt säga att jag var mer än redo
Ingenjörsbruden, ja det var verkligen mysigt och härligt
a wife to be
ja, det var det verkligen Så lagom stort! Inte alls skrämmande och stort och bullrigt utan så grymt lagom att hinna med det mesta på en vecka lixom. Vi tog ju en tur med ett gammalt tåg till en annan stad en dag (inte alls lika mysig, utan lite större, lite mer turistig och lite "lyxigare", inte så där genuint mysig som vår stad, utan med en stor marina med lyxyachter osv, kul det oxå såklart men inte lika cosy) och sedan hyrde vi moppe som vi hade i två dagar så vi kunde utforska lite annat, åkte bland annat upp till en supermysig bergsby och gick omkring bland alla vackra hus och bara mös.
Onsdag jobbar jag tyvärr 07-17.30 så jag är inte hemma förrän vid 18.30 typ.
Torsdag börjar jag sent dock! Så då är jag hemma till tolv, men det kanske inte hjälper