Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Jag kan imorgon!

• Embo81

Anja, jag tycker att placeringskorten är jättefina, fast att de är rosa Vad är det för typsnitt du har använt?

Hade oxå tyckt att det hade varit bättre att var i stan imorgon, har lite att fixa här innan. Hur han ni andra det?

Gabbi o Anja: Var inne och kollade på Attling innan jag gick upp på jobbet -vad fina saker de har där. Berättade för M att jag varit där och då sa han att vi kunde åka dit och kolla tillsammans, det fanns kanske något fin som jag ville ha där!!! Åååå, jag älskar honom!

• Embo81

Jag och Flamorna pratde om att vi kunde gå till Vespa imorgon. Vilka kan?

• Embo81

Jag kan ringa imorgon o boka bord. Camilla, Emma o Gabbi...fler?

• Embo81

Jag kan ringa imorgon o boka bord. Camilla, Emma o Gabbi...fler?

• Embo81

Anja: Barnen kommer att bli såååå fina!

Gabbi: Har bokat kl 19 på vespa, ska vi ses utanför?

• Embo81

Håller med Fröken planera och Labbråttan, sommarfin frisyr, men känns som om den glidit ner lite -men som sagt, det är ju bara en provuppsättning!

• Embo81

Tack för idag girl, alltid lika trevligt!

Anja: mer till festprogrammet please!

• Embo81

så himla bra Gabbi!!

Behöver fler idéer till vårt program, så om du vill kan du väl maila över ert?!

Fröken Planera skrev 2008-07-02 13:15:51 följande:

YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Nu ringde Sonny!!!! Datafolket på hans jobb har lyckats återskapa filen med festprogrammet!!!! Sååååååååå underbart glad jag är nu!!!!!
  • Embo81

Vet ni? Det finns en Gud!! vi har två grannar, en bredvid och en under oss som är rätt jobbiga att ha som grannar. Han bredvid spelar musik ALLTID på högsta volym och tanten under röker så att det går upp i våra köksskåp. Igår när jag gick hemifrån stod det en kille utanför grannens dörr, en kille som skulle tar bilder på lägenheten bredvid för den ska säljas. Och idag är tanten (som bor under)anhöriga här och plockar ut en mängd saker från hennes lägenhet. Kan det vara så väl att båda flyttar!?!

Gabbi: Tack, ska kolla på det nu! Spännande!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5