Jo jag visste allt att hon skulle baka tårta till dig *asg* fast det var ju mkt hemligt Hoppas hon fick tag i färska bär, hon var lite bekymrad över att de bara hade frysta bär att använda
Du ska veta att det är min favorittårta, hon ska baka sådana till min 25 årsdag som är på gång! Mmmmm.... *längtar*
MammaMia var faktiskt jättebra, helt över mina förväntningar! Rekommenderar den verligen om man vill se en rolig må bra film!
Och Ja, lammkotletterna var goda ha ha ha
Hoppas du har det lugnt på jobbet *kram*
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-30 22:55:51 följande:
LabbråttanDin mamma är bara för go! Vet du att hon bakade tårta till mig idag och jag gjorde hennes situation något jobbig med min nyfikenhet. De skulle överraska mig på jobbet o fira mig för att jag gift mig o jag rände i köket o frågade din mamma vad det var för en tårta och vad var anledningen t att hon bakade en sån lyxig tårta, fyllde någon år och bla bla bla... hehe jag är HEMSK! Hon visste nog inte riktigt hur hon skulle värja sig från mina frågor så hon fick ju säga att det var hemligt *asg* och jag fattade verkligen ingenting. Tårtan var UNDERBAR, hälsa henne det!Var MammaMia bra förresten och var det goda lammkotletter hihiKraaaaaaaaaam