Inlägg från: a wife to be |Visa alla inlägg
  • a wife to be

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

skrev upp allt som vi har kvar att göra på en lista igår, det är rätt mkt kvar faktiskt men vårt ALLRA största problem är barnvakt till våra egna barn vi hoppas att tärnans föräldrar kan ta våra barn oxå, dom har redan tärnans 2 barn!

känner att jag skulle vilja börja på festhäftet men kommer liksom inte loss. Vet inte riktigt var jag ska börja. Hur började ni?

• a wife to be

man kan köpa mindre vita paraply med lite "volang" på BR leksaker!

• a wife to be

Anja

Hur känns det idag? Tror du att det löser sig, eller ja det måste det ju göra på ett eller annat sätt

Köpte du skålarna på IKEA? Ska vi göra så att när jag hämtar skålarna hos dig så får du halva summan av vad dom kostade, sen efter vårt bröllop så lämnar jag 4 skålar till dig!

• a wife to be

Ringde Evas bageri i Sandby, men dom har semester stängttom 28 juli. HM får nog leta upp ett annat ställe att beställa tårtan.
    Någon som har ett bra tips där dom inte är alltför dyra?

• a wife to be

Var har du beställt er tårta?

• a wife to be

Hej Anja

Hoppas allt är bra med dig, nu är det verkligen snart dax. Jag hoppas att jag har möjlighet att se er på den stora dagen, vet inte om jag "vågar" bege mig in i kyrkan, tror du det kommer fler som inte är bjudna? För visst var det ok för dig?

• a wife to be

Idag har jag varit och hämtat RINGEN!!! Åhh, den är så fin och sitter helt perfekt. Nu vill jag bara ha den på mig hela tiden

Var även inne en sväng på Panduro och handlade på mig en hel massa saker för att få ihop en snygg utsida på festprogramet. Har inte en aning om hur det ska se ut, hoppas jag kan knåpa ihop något ganska snart. Börjar jobba på måndag och börjar känna mig liiite smått stressad över allt som är kvar att göra.

• a wife to be

Anja

Lycka till imorgon, hoppas allt blir lika underbart som du föreställt dig. Kommer att tänka på er på er speciella dag, kanske kanske jag hinner ta mig till stan och se hur vacker du är.

kram Annelie

• a wife to be

Anja.

Jo jag har skrivit om det. Ni var ju helst underbara när ni gick in.... Kändes som om mitt hjärta skulle hoppa ur bröstkorgen. Shit det är snart min tur
    Ni har ju så söta barn, som jag flonade när Ivan kröp in i din klänning...!
    Ditt bröllop måste ju ha blivit allt vad du/ni önskade. Korten är ju också jätte fina, gillar det när du och Daniel tittar på varandra, är det kort nr 10?,jaja jag kommer inte riktigt ihåg. V får bestämma ngn dag när jag kan komma och hämta skålarna.

kram Annelie

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-22 13:06:11 följande:

Hedebrisa wife to beSåg dig där i kyrkan Har ej sett om du skrivit nåt om det hela Kul att du kunde komma tyckte jag!
  • a wife to be

Anja.

Om du kanske kan ge mig dina tider hur du jobbar, jag är ju ibland ledig mitt i veckan.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5