Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hedebris: Håller med Ingenjörsbruden! Låter ungefär lika stressigt som min förmiddag innan vigseln fast där var det lokalen som krånglade istället... Jag slapp ju åtminstone visa mig halvnaken för okända människor Skönt att allt ordnade sig ändå och GRATTIS!

ingenjörsbruden skrev 2008-08-10 14:17:54 följande:
    Wooooow....hedebris!!!Grattis till fru-titeln! Väntar med spänning på fortsättningen!!!
  • labbråttan83

Jepp, man får ett registerbevis från skatteverket men det tog ett tag...ca 4 veckor...så det borde komma när som helst

Flamora skrev 2008-08-11 11:31:07 följande:
    Hedebris: Jättefina bilder. Vi tänkte ju oxå ha Lommafoto först, men tyckte att det blev för dyrt. Som tur e belv vi nöjda med våra bilder ändå. Men era blev verkligen bra.Anne: Visst dansade vi dirty dancing Tar med filmen när vi ses! Men första lördagen i september e jag upptagen....Ni som har gift er och bytt namn, har ni fått papper på att det har gått igenom? Jag har ännu inte hört nåt och det är ju 4 veckor sen nu. Borde man ringa och höra eller kan det bero på semestrar och så??
  • labbråttan83

Ja Anja, kom igen!!! Tänk vad härligt det kommer kännas när du lyckas med att få 7500 kr extra i fickpengar!!

• labbråttan83

Aj då Den som väntar på ngt gott....

Flamora skrev 2008-08-11 12:22:51 följande:
    Nä, det gör det inte för dum-prästen har inte skickat in papperna än. SUCK!
  • labbråttan83

Jag kan ockå andra helgen i september! Ska vi spika det? Plats kan vi ju bestämma senare, det är ju ett tag kvar...

Anettan: Nej, jag gråter inte när jag tittar på foto/filmer/musik från bröllopet, däremot ler jag med hela ansiktet

• labbråttan83

Jo det förstod jag att det var men inga lyckotårar här...har inte så lätt för att pressa fram tårar. Min man brukar tycka det är pinsamt att han sitter och snyftar till en film (försöker alltid låtsas att han bara är lite snuvig) men att jag sitter där " helt oberörd" enligt honom, ha ha ha

Usch, nu lät jag helt känslokall

Anettan73 skrev 2008-08-12 12:44:21 följande:
    D e inte sorgetårar utan lyckotårar som jag får. Helt sjukt..
  • labbråttan83

Så jag är inte normal då

Fast jag gråter jag med ibland...fast då är jag riktig arg...och då är det ganska ogulligt att gråta...mycket gulligare att gråta när man avger sina löften

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 13:58:07 följande:

Jaaaa jag blev även tårögd när min pappa höll tal. (för hans röst stockade sig och han såg gråtfärdig ut, jag kunde inte titta på honom, för då var jag seriöst rädd att börja gråta). Yes jag ÄR normal
  • labbråttan83

Vilken bra ide med buketten! Önskar att jag kommit på den innan Min pappa dog i cancer i nov 2007 så han satt också på molnet och tittade ner på oss :)

Hedebris skrev 2008-08-13 11:33:37 följande:
    det var på björns pappas grav. han gick bort i mars i år. han hade sett fram emot bröllopet så mycket. han läste om bröllopet varje morgon innan han steg upp.
  • labbråttan83

Hedebris: Wow, vilken otrolig svåger och svägerska du har! Vilken planering och underbar helg! *avis* Tråkigt men soppan...men hoppas du kunde njuta ändå!

Gabbi: Välkommen hem till Sverige igen! Är nyfiken på resan!!

• labbråttan83

Anne:
    Vi beställde våra tackkort på optimalprint: www.optimalprint.se/sv-SE/vaelj/tackkort

Det finns många modeller, alla är dubbla kort och jättefina tycker jag! Man laddar upp den bild man vill ha och skriver sin tacktext och sen är det klart Vi blev kanonnöjda. Billigt var det också

AnneiLund skrev 2008-08-24 13:42:49 följande:
    Oh, tack för alla tips, nu ska jag surfa runt lite. Men då skickar ni iväg sånna där lite "enklare" tackkort, alltså ett foto på högblanktpapper med en förtryckt text ute i kanten?
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5