Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Glömde skriva att det inte är högblankt fotopapper utan det blir verkligen som ett vanligt tryckt kort.

• labbråttan83

Mycket bra Anja, här går det undan :-O

Om det gäller att köra till Malmö, kan jag göra det även om jag inte har tänkt att vara gravid

• labbråttan83

Instämmer i allt flamora säger! Grattis grattis!

Samt, hur var det med träffen??? Jag kan den 20e september!

Flamora skrev 2008-09-01 19:41:10 följande:
    Grattis fru Rydstav! Hoppas ni hade en underbar resa. Mailar gärna bilderna men vänta dig inte för mkt. Kameran är seg som tusan och det var en massa paraplyer i vägen Ska bli kul att höra hur dagen var... och resan! Ni var som sagt superfina!a wife to be: Grattis till dig oxå. Tittade på dina bilder, du var oxå jättefin! Hörni, bestämdes det nån träff?? Kunde alla den 20/9?
  • labbråttan83

Oj oj vad ni skriver!

Få se nu om jag fattat allt rätt: 1800 hos Flamora den 20e?

Sushi är min absoluta favorit så jag är definitivt på!!! Kanske inet bättre än sex men inte långt ifrån Wasabis sushi är bättre än izikuri (eller hur det nu stavas??) och tabemono vid botulfs är också bra!

Anja: Vilken ö, ser underbart härligt ut och verkligen som en riktig myssemster, vad kul att allting blev så lyckat!

Kram på er!

• labbråttan83

Oj då, då blir det bojkott! Wasabi är stället som gäller då!

Hedebris skrev 2008-09-09 09:49:58 följande:
    hehe...tabemono har jag jobbat på en dag tills jag insåg att man var tvungen av provsmaka ALLT och chefen inte vill betala lönerna vitt till de som arbetar..
  • labbråttan83

Jag vill också ha sushi!!!

Flamora skrev 2008-09-11 15:42:14 följande:
    Jag ska höra med K om man kan koppla datorn till TV.n. Annars ska det funka att visa bilder på skiva genom DVD:n men jag ska höra vilket format det måste vara i då.Jag tänkte välja ut ett mindre antal bilder och visa för er. Man behöver ju inte visa 50 bilder på brudbuketten, t ex. Ta med er ett gäng bilder som ni vill visa upp. Kanske nån från vigseln, nån fotografbilder, nån från festen så blir väl det jättebra. Vi kommer ju somna om alla ska visa 200 bilder var Vi ser gärna några av dina bilder igen, Anja. Vi har väl sett bilder på alla egentligen..?Sushi:AnjaFlamoraFröken PlaneraEmboVem mer??
  • labbråttan83

Anne: Din nya frisyr är ju skitsnygg! Du behöver inet ha någon ångest alls för att ha klippt av håret!

Angående bilder så tror jag att det räcker med att visa ca 50 bilder var, det blir ju sjukt många totalt annars. Vi kommer nog bara se vita klänningar och mörka kostymer när vi blundar sedan på kvällen i alla fall

• labbråttan83

Jag kan lätt äta 15 bitar sushi men ofta är 11 bitar lagom...9 är i snålaste laget. Till sushi brukar man äta misosoppa till förrätt, jättegott och mättande! Sedan har man såklart wasabi till också fast det blir man ju inet särskilt mätt på ha ha

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-12 10:07:57 följande:

Men visst är det väl nånting mer än bara bitarna man äter? Eller?Inte satt vi väl bara och åt de där bitarna och inget mer när vi åt sushi F.Planera och Anne? Eller?Det känns ju lite fattigt, hmmm...
  • labbråttan83

Ska vi förresten mötas allesammans på stationen i Hjärup vid sextiden? Jag tänkte ta tåget eller köra själv...

• labbråttan83

Bananer och chokladsås kan jag ta med Efterrättsbuffe, vilken underbar idé!!!

Skulle vi mötas alla vid jvg stationen i Hjärup vid 18 eller hemma hos Flamora? Hur blev det nu??? *förvirrad*

• labbråttan83

Antagligen kommer jag med bil, så inboxa gärna en vägbeskrivning eller din adress så kan kolla efter på hitta.se!

Flamora skrev 2008-09-17 22:46:28 följande:
    Det är superenkelt att hitta hit från stationen. Kan skicka en detaljerad vägbeskrivning om det är så att ni inte möts upp vid stationen. Kommer man med bil är det nästan bara jobbigt att åka till stationen eftersom vägen går på andra sidan om järnvägen...
  • labbråttan83

Hedebris: Vilken dum affär och vilken otur med kolakulorna, låter inte alls kul att städa upp det...
    Något värre i städväg var när min mamma hade mixat 8-10 L jordgubbar, hällt i fryslådor och ställt på en bricka...för att sedan tappa brickan på väg till frysen....Såg ut som någon hade slaktat 5 rådjur i köket...

• labbråttan83

Bra att någon ser det positiva i allt

Embo81 skrev 2008-09-18 14:12:56 följande:
    det är bra med slaktade rådjur!! MOhahhhahhhaa...
  • labbråttan83

Jepp jag kör från Lund närmare bestämt Klostergården. Om ni vill kan jag hämta er vid stationen i Lund (parkeringen vid Klosterkyrkan, Anja borde veta vilken jag menar ) vid 17:45 på lördag?

• labbråttan83

Jag tycker att ni hämtar maten innan vi ses vid stationen, mitt schema är lite tight på lördag... Är det ok?

• labbråttan83

Ok, då ses vi i Hjärup! Låter mums mums med hallon och blåbär!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5