Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Glömde skriva att det inte är högblankt fotopapper utan det blir verkligen som ett vanligt tryckt kort.
Glömde skriva att det inte är högblankt fotopapper utan det blir verkligen som ett vanligt tryckt kort.
Mycket bra Anja, här går det undan :-O
Om det gäller att köra till Malmö, kan jag göra det även om jag inte har tänkt att vara gravid
Instämmer i allt flamora säger! Grattis grattis!
Samt, hur var det med träffen??? Jag kan den 20e september!
Oj oj vad ni skriver!
Få se nu om jag fattat allt rätt: 1800 hos Flamora den 20e?
Sushi är min absoluta favorit så jag är definitivt på!!! Kanske inet bättre än sex men inte långt ifrån Wasabis sushi är bättre än izikuri (eller hur det nu stavas??) och tabemono vid botulfs är också bra!
Anja: Vilken ö, ser underbart härligt ut och verkligen som en riktig myssemster, vad kul att allting blev så lyckat!
Kram på er!
Oj då, då blir det bojkott! Wasabi är stället som gäller då!
Anne: Bra prisvärda tackkort hittar du på
www.optimalprint.se/sv-SE/produkter/broellop/broellop-tackkort
Finns många att välja på! Jag tror dessutom att Anja beställde därifrån också! Vi blev i alla fall jättenöjda!
Sedan var ju träffen den 20 e och inte den 13 e
Jag vill också ha sushi!!!
Anne: Din nya frisyr är ju skitsnygg! Du behöver inet ha någon ångest alls för att ha klippt av håret!
Angående bilder så tror jag att det räcker med att visa ca 50 bilder var, det blir ju sjukt många totalt annars. Vi kommer nog bara se vita klänningar och mörka kostymer när vi blundar sedan på kvällen i alla fall
Jag kan lätt äta 15 bitar sushi men ofta är 11 bitar lagom...9 är i snålaste laget. Till sushi brukar man äta misosoppa till förrätt, jättegott och mättande! Sedan har man såklart wasabi till också fast det blir man ju inet särskilt mätt på ha ha
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-12 10:07:57 följande:
Ska vi förresten mötas allesammans på stationen i Hjärup vid sextiden? Jag tänkte ta tåget eller köra själv...
Bananer och chokladsås kan jag ta med Efterrättsbuffe, vilken underbar idé!!!
Skulle vi mötas alla vid jvg stationen i Hjärup vid 18 eller hemma hos Flamora? Hur blev det nu??? *förvirrad*
Antagligen kommer jag med bil, så inboxa gärna en vägbeskrivning eller din adress så kan kolla efter på hitta.se!
Hedebris: Vilken dum affär och vilken otur med kolakulorna, låter inte alls kul att städa upp det...
Något värre i städväg var när min mamma hade mixat 8-10 L jordgubbar, hällt i fryslådor och ställt på en bricka...för att sedan tappa brickan på väg till frysen....Såg ut som någon hade slaktat 5 rådjur i köket...
Bra att någon ser det positiva i allt
Jepp jag kör från Lund närmare bestämt Klostergården. Om ni vill kan jag hämta er vid stationen i Lund (parkeringen vid Klosterkyrkan, Anja borde veta vilken jag menar ) vid 17:45 på lördag?
Jag tycker att ni hämtar maten innan vi ses vid stationen, mitt schema är lite tight på lördag... Är det ok?
Ok, då ses vi i Hjärup! Låter mums mums med hallon och blåbär!