Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Hur många hade ni haft per gäst om ni hade haft dessa som favors? Vi ska ha cellofan påsar så man kan ju välja storlek på dom lite beroende på hur man klipper
www.romance.se/index.aspx
Hur många hade ni haft per gäst om ni hade haft dessa som favors? Vi ska ha cellofan påsar så man kan ju välja storlek på dom lite beroende på hur man klipper
www.romance.se/index.aspx
provar igen
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1073391&PPC=61292
Nu vet jag inte hur många som har barn här i Lundatråden men tänkte passa på att bjuda in er till en Meandi träff den 31 augusti kl 13.00.
Är någon intresserad?
Du kan gå in och kolla deras hemsida. meandi.se
Hur har ni gjort. Vi ska gifta oss i Hardeberga och där finns liksom inget litet rum bredvid där man kommer in. Oj, hoppas ni förstår vad jag menar Vi tänkte att efter vigseln så vill vi att alla gästerna ska ha gått ut först och att vi kommer ut sedan för att få alla underbara hyllningar Vi kommer då att få gå ut först, sedan springa runt kyrkan in i rummet där prästen byter om för att sedan gå ut ur kyrkan till våra gäster, hängde ni med?
Hur har alltså ni gjort, gått ut först och väntat där på gästerna eller låtit dom gå ut först?
När jag läser igenom detta så verkar det som om jag har druckit , men känner mig allmänt stressad och grötig i huvudet nu för tiden. Skönt med semester nästa vecka!
Nu har jag hämtat min klänning, den sitter jätte bra,FÖRUTOM att det hänger över lite därbak vid sidorna, har så mkt hud där efter 2 graviditeter + att jag har gått ner 15 kg. Tråkigt men det gick inte att sy så att det kunde döljas. Funderar på att kanske köpa sådan tejp och tejpa ner skiten Hr någon provat det? eller ska jag bara strunta i det?
jippie, var precis inne på SMHI, det står att på lör i Lund ska det bli STRÅLANDE SOLSKEN från kl 12,00
Kan vi verkligen ha sådan tur! Tjohooooooo
så kände jag oxå.....hihi
NEJ NEJ NEJ , det ska regna hela dagen här imorgon. Blir ledsen i ögat
Tack för peppningen Det får gärna regna när vi kommit till Boklunden men inte innan!
Äntligen inne! Vår dator har varit sönder så jag har inte varit härinne sedan vårt bröllop.
Vilken underbar dag det blev.
Var hos frissan 8.30 klar ca. 11.45, därefter åkte vi hem till tärnan för att äta lunch, bli sminkad och klä mig. Det var ju meningen att vi skulle åka till kyrkan och ta foto ute men det regnande ju HELA tiden så vi åkte till Boklunden och fotade. Därefter åkte vill till kyrkan (församlings hemmet) där vi väntade på att kl skulle blli 15.00. När jag gick ner för trappan på församlingshemmet så kände jag att jag fastnade med klacken i ngt och höll verkligen på att lägga mig raklång på marken, det var ett järngaller som man torkar av skorna på. Gud vad jag skrattade, det hade varit snyggt om jag lagt mig i skiten 5 min innan vigsel
Allt gick bra i kyrkan, kändes som om det var över på 5 min!
Limon skulle hämta oss kl. 16.00. Han hade inte kommit 16.20. När han väl kom körde han inte fram till dörren utan vi fick gå i alla vatten pölarna. Han bad om ursäkt att han kommit försent, när vi satt oss i bilen sa han att - jag måste köra och tanka- ! VA sa jag, kunde knappt hålla mig för skratt vad händer härnäst tänkte jag. " jag kan inte köra så fort för vindrutetorkarna har lagt av" sa han sedan. hahahaha.......jag frågade om fläkten inte heller funkade för det var så dimmigt i bilen, då vevar han ner rutan så att det regnar in på mig. Nu skrattade jag så jag fick ont i magen
Nåväl vi kom till Boklunden och vi hade en jätte trevlig middag med tal och filmvisning.
Vi tog taxi till hotellet, somnade vid 04.00. PÅ morgonen åt vi frukost i sängen, mysigt!
Allt som Allt var det en fantastisk dag.
Nu är jag Fru Drakhammar!!
Jag glömde ju skriva att "vårt band" Stämbandet var super bra. Alla dansade som galningar, jag själv i tre timmar i sträck Kan varmt rekommendera dom.
Vi betalade 10.000:- Väl värt pengarna!
T RO skrev 2008-08-28 11:09:36 följande:
Ja, vi kommer verkligen att bli lyckliga. Det slutade inte regna helt en enda gång under hela dagen, det avtog ganska mycket precis när vi kom ut ur kyrkan
Vår fotograf har tagit 1.500 bilder !!!! Så fort vi får några ska jag visa!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-28 10:17:08 följande:
Nu finns det bilder i mitt galleri Vi hade ju planerat att ta foto ute i det gröna vid kyrkan, men pga allt regn så fick det bli en nödlösning på en veranda med uppsatt bakgrund, denna ska sedan redigeras, så ha överseende med att bilderna inte är helt hundra ännu.
Håll till godo.
Tack Anja!
Jag tycker faktiskt oxå att jag var väldigt fin (det är väl enda dagen man kan berömma sig själv utan att känna sig "ego").
Jo, vi ville oxå ha Bröderna Berggrensson från början och dom rekommenderade Stämbandet. Det var verkligen ett härligt gäng som spelade
Åh , vad härligt Anja. Jag blir smått avundsjuk. Skulle längta ihjäl mig till avresan, men hade nog kännts jobbigt i mamma hjärtat att åka ifrån dom.... men det hade man nog glömt när man väl är på väg. Jag hoppas ni får det helt underbart.
Grattis fru Rydstav!
Har oxå tänkt på Anja idag. Hoppas verkligen dom har haft det så underbart som dom tänkt. Spännande att höra om deras honeymoon.
Anja
Bilderna är ju så underbara, vilka mysiga smågator ni hittat, en liten idyll helt enkelt