Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Labbråttan, vad fina ni är. Stort Grattis, än en gång! Jag är ju alldeles för blödig nu. Fick tårar i ögonen när jag tittade på era foton.

som tur var så hade jag laddat upp med pappersnäsdukar på Annes vigsel igår. Vilken lipsill man är!!!

• Fröken Planera

Tro mig Madde, även jag är otålig nu, samtidigt som jag blir livrädd när jag tänker på hur nära den stora dagen är nu!

labbråttan83 skrev 2008-06-30 08:31:13 följande:
    Tack, vad gulliga ni är!! Jag börjar bli lite otålig nu...kan inte ni andra också bli gifta någongång??? Ingenjörsbruden, du måste antagligen skjuta upp ert bröllop 4 mån Nåja, den som väntar på något gott
  • Fröken Planera

Hej! Nu har jag varit på stan med Anja som smakråd.. Jag har köpt halsband till båda tärnorna. Helt ärligt så skulle jag gärna vilja vara tärna på mitt egna bröllop. De är skitsnygga!!!
    När jag blir rik ska jag köpa ett likadant till mig själv!!!

• Fröken Planera

Hedebris, jag har svårt att ta mig till Malmö för att dricka vin.. Kan vi inte träffs i Lund i så fall?

• Fröken Planera

Superfint placeringskort, Anja. Mne jag tycker nog att du sak ta bort lite av det rosa upptill.

• Fröken Planera

Hedebris. Jag tänkte naturligtvis inte på att du hade båda barnen. (Det är inte lätt att få hela hjärnan att funka så här nära bröllopet ) Men helt ärligt, så tycker jag att det blir lite krångligt att åka kommunalt så mitt i veckan. Gillar inte kommunalt över huvudtaget, det gör mig nervös..
    Jag får nog avstå, tyvärr.

• Fröken Planera

hahahaha eller hur, Anja!!!!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 17:22:21 följande:

Hehe jodå, visst är den äkta... 0,08 karat hehe96 såna har jag köpt... Smakar det så kostar det, haha...
  • Fröken Planera

Jag försöker ta tag i mitt hem. Det är så märkligt hur ett hem kan förfalla så, bara för att man är hemma en hel helg.

Sonnys dator har lagt av, så nu är även våra festprogram borta!!! Jag är helt övertygad om att det går troll i de där jä..la festprogrammen. Det är väl flera som har blivit av med sina nu väl?? Dessutom måste han jobba över ikväll, eftersom en hel del av hans jobb också försvann med datorn!

I alla fall så måsta jag passa på att städa upp här hemma nu när jag ändå är själv, så får jag väl hjälpa honom med festprogrammen imorgon.. Suck.. Han som skötte det där så bra..
    Anja, jag tar tacksamt emot allt du kan avvara..

• Fröken Planera

Hej Anneli! Kul att träffa dig Live idag!

Anja TACK (glömde tacka förut )för hjälpen idag. Jag hade nog aldrig kunna bestämma mig annars. Det finns alldeles för mycket att välja på...

• Fröken Planera

...Och att om Anja inte varit med, så hade vi bara gått förbi varann utan en aning om att vi egentligen borde hälsat.

a wife to be skrev 2008-06-30 17:38:24 följande:

Hej, kul att träffa dig oxå!Tänk att man vet saker om varandra fast man aldrig träffats
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5