Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Jo, jag vet vilka du menar, Anja. De är supersnygga. Jag var faktiskt inne på cancerfondens hemsida och vile beställt såna, men hittade inga.

Embo, vad gullig han är M! Jag tyckte det var flera smycken som var fina där. Jag gillar verkligen hennes smycken, men jag har alltid trott att de var dyrare än vad de egentligen är, så jag har aldrig brytt mig om att titta så noga på dem..

Jag kanske också ska upplysa S om att de fått in Attlings smycken där, så kanske jag kan få en tjusig morgongåva.
    Men jag avvaktar nog, jag tror att han är ganska knäckt över festprogrammen idag, vilket jag har full förståelse för. Han la ju ner hur många timmar som helst på dem igår, stackarn..

• Fröken Planera

De är riktigt snygga, Anja!! De är väl inte så vansinnigt dyra heller, va?
    funderar åxå på att beställa ett...

• Fröken Planera

Visst är det synd om honom! Han hade googlat på historian om både om kyrkan och om Araslövs gård. Han hade sammanfattat allt till jättebra berättelser. Det tog ju lite tid. Plus då alla gästpresentationer och roliga grejer som han hittat på lite olika sidor.. Usch ja, stackars kille. Fast lite synd är det ju om mig åxå, nu MÅSTE jag ju hjälpa honom!!! Det kändes ju så skönt att han hade full koll på det där.

Nä, nu måste Kevin tydligen ha datorn, ett jä..la liv på att det är hans tur. Jag måste verkligen hitta den där turlistan han tjatar om..
    Ha det gött tjejer, jag går och fixar med tvätten..

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 18:59:22 följande:

Usch vad jag tycker synd om S...har faktiskt i ren panik (vill INTE uppleva detsamma) mailat mig själv mitt festprogram och mina roliga dokument för jag tänker INTE råka ut för detta!Har lagt in bild på barncancerfondens halsband!
  • Fröken Planera

Ja, vespa låter helt klart bättre. Då kan jag ju cykla och så ligger det nära stationen för de som ska ta tåget...

• Fröken Planera

Stackars Noah, är han förkyld åxå??

Hedebris skrev 2008-06-30 22:14:41 följande:
    jag kan som sagt inte. björn jobbar kväll, noah har feber och julia måste lägga sig 19
  • Fröken Planera

Anja. Är du verkligen säker på att det är just rosa du vill ha på bröllopet???
    Det där med cool och sött, så är det ju bara. Kevin skulle döööö om jag tyckte att nåt han har på sig är sött!!!

Embo. Hur går det med bordsbokningen inför kvällen?

• Fröken Planera

Jen82 Jag beklagar verkligen angående din vän. Jag tittade på din frisyr. Den var fin, men jag tycker nog att du ska be att få lockarna att sitta lite hårdare, för att det inte ska se "rufsigt" ut. Jag gillar själva frisyren, men den ser ut som att den sitter alldeles för löst. Annars, som sagt, tycker jag den är fin.

• Fröken Planera

Ja, vi ses utanför!!!

Embo81 skrev 2008-07-01 11:23:49 följande:
    Anja: Barnen kommer att bli såååå fina!Gabbi: Har bokat kl 19 på vespa, ska vi ses utanför?
  • Fröken Planera

Anja, jag visade din klänning för vår sommarjobbare här. Hon blev helt salig, och sa att en såååån klänning ska hon åxå ha när hon gifter sig!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5