Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Vi bet 1000 för vårt i sydsvenskan...
    Ska skicka in i Skånskan då de flesta i mellanskåne har skånskan och inte sydsvenskan.

• Anettan73

Jag fick ett visitkort från Palmdesign. Ska kolla upp vailket nr det är. När jag visar kortet så fick jag 15 % rabatt. Han kan tvätta allt och det han inte kan kan ingen annan iheller sade dom. Dom anlitar honom på alla sina klänningar mm mm
    Annars så kan ni alltid ringa dom och få hans nr. Det ligger iofs i Malmö.

• Anettan73

Ang kem av klänningar så en kompis till mig skulle lämna in sin men kemen tog inte emot det för hon hade för mycket pärlor på den...

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-27 14:53:57 följande:

Gah shit vad säger du... jag har ju oxå massor av sånt på min klänning!!! Gulp...Anettan jag vill HEMSKT gärna ha numret till den mannen du talade om, som du blivit rekommenderad av Palm Design. Om de anlitar honom så måste han ju vara bra, för de lämnar ju troligtvis in MASSOR av brudklänningar!
    Triangeltvätten heter det. 040-127590, 0707470409
    Josef Gullstrand, Spångatan 6B i Malmö Som du hör av namnet så ligger det vi trianglen.
    Från 450-700:- kostar den.
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-27 17:32:08 följande:

Anettantack så hemskt mycket
    Ingen fara..

Jag frågade ang pärlor och han sade att det är inga problem.
    Priset beror på vilket material och hur stor den är...
    Han var verkligen super.
  • Anettan73

a wife to be skrev 2008-08-28 08:39:39 följande:

Jag glömde ju skriva att "vårt band" Stämbandet var super bra. Alla dansade som galningar, jag själv i tre timmar i sträck Kan varmt rekommendera dom.
    Hade ni stämbandet???
    DÄr spelar en kompis till mig. JON... Heter han.

Min tärnas bror spelade med honom förr...
  • Anettan73

Dom finns att gå in mm via Facebook. Tror det finns en länk hos mig. Dom spelar en del på pubar och ja dom e as bra...

• Anettan73

Jag har faktiskt aldrig haft dom själv. Men gå in på Facebook och sök på stämbandet. eller kanske googla fram det.

• Anettan73

Hej på er alla.

Har varit inne och läst och haft mig men det är allt.

Anne- Du var super snygg i den nya frissan. Riktigt bra passade den dig...

Anja- Har du en dvdläsare i din dator som jag till 99% tror att du har så kan du ha en vanlig dvd skiva i och se på den.

Ang klippa håret så hade jag sä långt hår till halva ryggen och jag var sååå trött på det så jag gick till frissan och bokade en tid. Köpte det dyraste vaxet, kladdet hon hade. Hon skrattade år mig och trodde inte på att jag skulle göra det.
    1 vecka senare går jag till frissan. Sätter mig i stolen och säger klipp... Hon gör först en lång frisyr på mig typ Jennifer Aniston (Var ju jätte populärt då) Jag tittade på henna och sade... Jag ska vara kort hårig. Klipp nu mig kort. Så hon tar håret i en toffs och klipper av det och visar mig den och säger. Nu är det försent... Sen var jag kort hårig i 5 år... Och då menar jag korthårig... Det var jätte skönt. När man skulle ut så bara ruffsade man till håret

Nu går jag och funderar på att göra likadant igen men Tobbe är lite si sådär med det.... Sen har jag ju inte haft så här "långt" hår eller längre sedan 98....

Anja- hur går det med vikten föresten??? Jag har gått upp 3 kg nu efter bröllopet. Ska du ner igen eller??

• Anettan73

Ja det är helt sjukt!!!

Fattar inte hur det går till bara

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-15 09:59:44 följande:

panna cotta är inte tillräckligt sliskigt och syndigt Det är lixom mer för finsmakare, inte för glufsande gottegrisar som jag. Fett och sött, det är mitt motto
    SHIIIIT Anja du e galen....
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-14 21:39:45 följande:

Anettanjag gjorde ju som du... 1998, hade hår till halva ryggen. Lånade en killkompis trimmer, bara körde av allt håret, 1 mm var det. Sinead O´Connor för hela slanten. Hade rakat hår i typ ett år, sen lät jag det växa ut. Testade en hel mängd skitcoola korta frisyrer medan det växte ut
    FAst nu är du ännu mer galen... Ha ha ha ha... Nä du gjorde inte som jag... Du var 7 resor värre och vågligare. Du är inte klok!!! FAn va ball... Dom måste ha skrattat åt dig och idiotförklarat dig samtidigt... Eller
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-15 11:43:21 följande:

Haha nädå... de flesta tyckte bara att det var coolt. T.om mina patienter (jobbade i äldrevården då) tyckte att jag var fin, haha... Fast de tyckte det var lite galet oxå. Speciellt en tant ville alltid känna på det. Varje gång hon gjorde det så skrattade hon och sa att jag inte var klok. Hon var sååå söt! Fick jättemkt komplimanger faktiskt, haha...

Ett tips till er efterrätt är varma bär till vaniljglass. Det är as gott. Ursäkta språket. Men man kan inte sluta äta det.

Stående efterrätt hos oss...
    Kan även ha kladdkaka till...
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5