Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Vi bet 1000 för vårt i sydsvenskan...
Ska skicka in i Skånskan då de flesta i mellanskåne har skånskan och inte sydsvenskan.
Vi bet 1000 för vårt i sydsvenskan...
Ska skicka in i Skånskan då de flesta i mellanskåne har skånskan och inte sydsvenskan.
Jag fick ett visitkort från Palmdesign. Ska kolla upp vailket nr det är. När jag visar kortet så fick jag 15 % rabatt. Han kan tvätta allt och det han inte kan kan ingen annan iheller sade dom. Dom anlitar honom på alla sina klänningar mm mm
Annars så kan ni alltid ringa dom och få hans nr. Det ligger iofs i Malmö.
Ang kem av klänningar så en kompis till mig skulle lämna in sin men kemen tog inte emot det för hon hade för mycket pärlor på den...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-27 14:53:57 följande:
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-27 17:32:08 följande:
a wife to be skrev 2008-08-28 08:39:39 följande:
Dom finns att gå in mm via Facebook. Tror det finns en länk hos mig. Dom spelar en del på pubar och ja dom e as bra...
Jag har faktiskt aldrig haft dom själv. Men gå in på Facebook och sök på stämbandet. eller kanske googla fram det.
Ingen fara..
Hej på er alla.
Har varit inne och läst och haft mig men det är allt.
Anne- Du var super snygg i den nya frissan. Riktigt bra passade den dig...
Anja- Har du en dvdläsare i din dator som jag till 99% tror att du har så kan du ha en vanlig dvd skiva i och se på den.
Ang klippa håret så hade jag sä långt hår till halva ryggen och jag var sååå trött på det så jag gick till frissan och bokade en tid. Köpte det dyraste vaxet, kladdet hon hade. Hon skrattade år mig och trodde inte på att jag skulle göra det.
1 vecka senare går jag till frissan. Sätter mig i stolen och säger klipp... Hon gör först en lång frisyr på mig typ Jennifer Aniston (Var ju jätte populärt då) Jag tittade på henna och sade... Jag ska vara kort hårig. Klipp nu mig kort. Så hon tar håret i en toffs och klipper av det och visar mig den och säger. Nu är det försent... Sen var jag kort hårig i 5 år... Och då menar jag korthårig... Det var jätte skönt. När man skulle ut så bara ruffsade man till håret
Nu går jag och funderar på att göra likadant igen men Tobbe är lite si sådär med det.... Sen har jag ju inte haft så här "långt" hår eller längre sedan 98....
Anja- hur går det med vikten föresten??? Jag har gått upp 3 kg nu efter bröllopet. Ska du ner igen eller??
Ja det är helt sjukt!!!
Fattar inte hur det går till bara
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-15 09:59:44 följande:
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-14 21:39:45 följande:
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-15 11:43:21 följande: