Inlägg från: Hedebris |Visa alla inlägg
  • Hedebris

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

jag tar bara bidragsdelen ja...

jag håller delvis med dig.. men studielån är det ränta på och man kan inte bara betala av allt på en gång.. (väll??)

hade jag fått bestämma hade vi aldrig lånat en krona av någon... men björn har redan lånat 30000 av honom... (inte alltid roligt med gemensam ekonomi)

men som sagt, han har jättemycket pengar. Vill låna ut till oss... och ingen ränta eller brådska...

• Hedebris

tack pumpkin :) men finns det inte också ett minimibelopp man MÅSTE betala varje månad

• Hedebris

jag ska gifta mig 080808 i malmö i stpetrikyrkan

SandyPandy skrev 2008-07-28 11:34:44 följande:
    Hej svej! Är också Lundabrud, gifter oss i augusti :)Var har ni andra gift er/ska gifta er? :)
  • Hedebris

vi har häst och vagn... sugen?

• Hedebris

oj, formulerade mig fel.. vi har inte en häst och vagn, utan vi ska ha en häst och vagn.

de tar 3000 för en heldag med champange och utsmyckning
    a wife to be skrev 2008-07-28 21:33:24 följande:

Vi har funderat på häst och vagn. Var bor ni och vad skulle ni ha för att köra mellan Hardeberga och Torna Hällestad (boklunden)? Om ni är intresserade vill säga
  • Hedebris

JUST NU ÄT JAG FRUKTANSVÄRT ARG PÅ BESTMAN!

Min m2b blir kidnappad kl 11 på jobb. Skickade ett sms i morse till andra marchalken, min m2bs bror och skrev: "ha så skoj på svensexan idag"

han ringde upp mig precis och lät jätteledsen.. Jag är inte bjuden... (och det är inte att han är minderårig utan han fyller snart 30)

HUR FAN TÄNKER BESTMANNEN? HAN HAR BJUDIT MIN BROR!!!! HANS
    BROR ÄR JU DEN VIKTIGASTE ATT BJUDA PÅ HELA JÄVLA FOLKSKARAN!!!

jag skäms något så otroligt! min m2b kommer bli superbesviken då han och hans bror är supernära!

• Hedebris

ingen aning. det ska inte finnas något giltigt skäl alls.

björns bror är den som är närmst björn tillsammans med mig. det är en skam att han inte är bjuden. när t o m min bror är det. en sak om han hade bjudit bara "närmsta kompisgänget" Björns bror sa det att han hade gärna fixat en svensexa han med... men björn sa att det är bestmannens uppgift..

björn hade inte kunnat räkna med att hans bror inte skulle vara bjuden.. det är inte tänkbart

• Hedebris

så.. efter att ha varit vaken i 27 timmar isträck, druckit sig dyngrak, klarat en massa uppdrag, kollat på strippa m.m har björn stackaren sovit i 2 timmar. funderar på hur många timmar till jag ska låta honom sova innan jag väcker honom... *ler*

jag har sovit på soffan sen björn kom hem med noah. Det funkade bra. Han låg i sin babysitter och lekte.

när björn kom hem berättade han om hela sin dag... sen hade vi vild och galen sex...2 gånger...

han hade saknat mig jättemycket!(säger han iaf )

• Hedebris

fan vad skoj!

samma som mig då. hade också femkamp. :)

du såg inte björn. iklädd träningskläder, sminkad och hög sammetshatt?

mando...där jobbade björns bestman som kock innan

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5