Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hedebris: Era bilder är väldigt fina! HAhah, vad tokigt stressigt du hade det på förmiddagen -B måste ha blivit nervös när ni aldrig dök upp! Stort grattis!

• Embo81

Haha, Anja du e go du! Tittade på era bilder och de är jättefina -känner mig nöjd med att vi oxå ska ha Micke. Nu är det mindre än två veckor kvar för mig!! wiiiiii!!

Var hos svärföräldrarna en snabb runda idag, svärmor undrade om jag nu hade allt lånat, gammal, blått och nytt....tja...vad svara man på det? Sa att jag gärna skulle vilja få tag på ett armband för öronhänge HAR JAG REDAN och halsaband SKA JAG INTE HA NÅGOT, är livrädd att hon kommer med något halsband och vad gör man då? Ringde genast min mamma o sa att hon MÅSTE säga åt svärmor att om jag ska låna något så är det ett stelt armband i silver INGET annat (de ska tydligen ha någon träff och planer något inför bröllopet och då MÅSTE hon säga till henne)

Hur går det med bestämmandet av dag för att träffas och titta på foto och film? Andra helgen i sep hur har ni det då?

• Embo81

Kan rapportera att de har det varmt och gott, bada och dricker vin... E inte alls avis!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 10:07:05 följande:

Fröken Planerakan inte fatta att du är på bröllopsresa utan att titta in här åtminstone EN gång för att berätta hur ni har det hihi
  • Embo81

Oj vad ni har skrivit mycket här!!

Ha lite kvar att göra, men det känns som om allt är under kontroll! Skönt är det, gjorde klart det sista med festprogrammen igår. Vågar inte titta i dem nu, för då kommer man väl bara upptäcka något stavfel eller någon konstig meningsbyggnad.

Imorgon ska vi träna i kyrkan -känns som om det börjar bli verklighet nu!!! WIiii!!

Börjar fundera lite på om jag ska ha något över axlarna OM det skulle bli kass väder. Hur hade ni det????

Anja, du har helt klart för dig när vi åker! Såg M på era bilder, fin han är. Nu med så klart!

Nu ska vi iväg och fixa lite...

Skrev förresten att jag var orolig för att svärmor skulle komma dragandes med något fult armband/halband eller dyl, men igår kom hon med ett sött armband -så lättad!

• Embo81

Anne, ni verkar ha haft det fantastiskt! Hhih, så bra att spiralen är ute....min med

På lördag SMÄLLER det! Ni är alla välkomna till kyrkan om ni har tid och lust!

• Embo81

Hej alla goa!

Har gjort provuppsättning och provsmink i helgen. Har lagt in bilder i galleriet, kan ni inte kolla på sminket och se vilket öga som ni tycker är bäst. Mitt vänstra e lila och det högra är mörklila-brunt, ska ha annan färg på läpparna, mer mörkrött. Håret e som sagt prov och inte fäst ordentligt, det ska inte hänga något ner över slöjan...tror jag iaf. Kolla och tyck till...ärligt tack!

Tack tack söta ni!

• Embo81

Tror du att jag ska ha upp allt, fästa alla lockar eller ska det hänga lite över slöjan så som det är på bilden...sååå svårt att bestämma mig.

är kluven vad det gäller sminket, gillar det mörka på korten men i verkligheten såg det nästan ut som om jag fått en rak höger på ögat...hmmm det ljusa men mer kanske?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-17 17:30:47 följande:

Emboglömde ju säga att såååååå fint ditt hår är! SKITSNYGGT! Är precis såna frisyrer jag tycker om och slöja under uppsättningen är bara så otroligt fint! Du kommer vara otroligt vacker på er dag.
  • Embo81

Nej tusan, inte så det blir 80! Var lite rädd för det när vi började lägga på lila, men när det kom guldfärg och utsuddat så blev det helt annat.

När är det ni åker?

• Embo81

Hedebris
    Wow vilken superhelg! B har verkligen en fantastisk bror!

Gabbi
    Welcome back!

Anja
    Tycker oxå att det lila blir lite mesigt, men det bruna för mycket...brunt men mindre eller lila och mer men INTE 80.

• Embo81

29e e jag i grekland...

AnneiLund skrev 2008-08-18 20:57:41 följande:
    Gabbi:Välkommen hem!!! Kul att ni har haft det bra. Ni valde den perfekta tiden att resa bort på...här har det bara regnat o varit ganska kasst liksom!!!Så välkommen hem tjejen!!!!TRÄFF:Jag ska på bröllop den 13 september så då är jag inte hemma....Anders ska bort på fredagen den 29, så då är jag ensam hemma om folk kan då....
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5