• Vi2alltid

är så ledsen... (OT)

jag träffade en ny kompis i höstas och vi drog igång ett projekt tillsammans
    nu har han gått bakom ryggen på mig och sårat mig nåt så oerhört... och han är bjuden på bröllopet tillsammans med sin tjej

nu vet jag inte vad jag vill... jag är otroligt besviken på honom, men jag är samtidigt en vuxen människa och tycker kanske att det blir lite barnsligt att be honom att inte komma på bröllopet...
    samtidigt så vet jag inte vad han har där att göra...

• Svar på tråden är så ledsen... (OT)
  • Nalle Puh 40

Men om han vet att han har sårat dig så kanske han har vett nog att inte komma på er stora glädje dag...

• patti87

har han sårat dig och gått bakom ryggen på dig har han väl inet och göra på ditt bröllop? så tycker jag iallafall...

• Anki82

Hej
    har du pratat med honom om varför han gick bakom ryggen på dig?
    Kanske skulle gå och prata med honom och se varför han gjorde som han gjorde och om du fortfarande inte vill att han ska komma efter det säg det till honom. att eftersom han gått bakom ryggen på dig och svikit dig så vill du inte ha honom på ditt bröllop. det är ju din dag och du ska inte behöva ha någon där som du inte vill som du skulle störa dig på är där. hoppas det hjälper! Kram

• Vi2alltid

han har bett om ursäkt, men jag vet inte om han har gjort det bara för att slippa gräl eller för att han verkligen är ledsen... hans tjej verkar ha tagit mitt parti och har försökt förklara för honom varför jag blev så sårad, och han verkar förstå mer och mer säger hon själv
    men han har inte hört av sig till mig nåt mer

• Jen82

Du jag råkade ut för en sådan liknande sak med.
    En gammal klasskamrat blev bjuden till vårt stora dag med, han känner ju nämligen några av de andra som e bjudna!
    Helt plötsligt går han o berättar för min FIENDE att vi ska ha bröllop.
    Blockar mig på msn o facebook.. Jag fick ett mess via fienden att han ej kommer.
    Jag bad henne o dra o honom med.

• Vi2alltid

usch.. det verkar vara mycket dom dyker upp just vid bröllop :)

• Jen82

Ja allra värst att detta är ett bröllop som bara de inbjudna vet om ingen annan.
    O att då ens värsta fiende får veta det e ju inte skoj.

• Vi2alltid

men? va konstigt... vad fanns det för anledning att kläcka det?

• Jen82

Ja jag vet inte.
    De var ex och hon har två barn o sambo o han har flickvän. de pratar tele varje dag...

• Vi2alltid

hmm.... så du sa åt dem att de inte var välkomna mer? hur tog de det då?

Svar på tråden är så ledsen... (OT)