• Mizz123

Tips på morgongåva till honom?

Har någon något tips på vad man kan ge sin blivande man i morgongåva? Min fantasi slutar vid manchettknappar...något annat man kan hitta på?

Tacksam för alla tips.

• Svar på tråden Tips på morgongåva till honom?
  • EnaOline

min ska få en dörr skyld med vårt nya namn på, men jag vill gärna ge honom något annat också, så jag följer tråden med spänning!

• Tooticki

Jag gav min man en weekendresa i present.

Ett annat tips är att köpa något som har med hans intresse att göra, eller en kurs i något, dykcert, fallskärmshopp, helikopterflygning, middag på favoritrestaurangen, vin- el whiskyprovning.

• EnaOline

Tack Tooticki du är ju alltid så himla klok!

• Tooticki

Tycker det är så tråkigt att männen alltid får manschettknappar eller klocka. Det finns så mycket annat masn kan ge.

• EnaOline

nu vet jag precis vad min ska få... han ska få en oslo fjord sightseeing det kommer han att älska..! jag också för den delen hihi

• Tooticki

Ah, låter toppen! Det är bra att köpa något man kan njuta av själv också, jag njöt mycket av min makes present: 4 dagar i Brugge, 4-stjärnigt hotell, massa god mat, gott vin och sevärdheter

• EnaOline

Härligt Tooticki! Jo det kommer att bli hur fint och romantiskt som helst. Frågan är bara om man ska ta det på kvälen eller på dagen? hrmm.. svårt!

• EnaOline

hur går det TS fått något bra tips än? Vad har du för budget?

• Sommargrönt

Jag har gjort ett fotoalbum på fotobok.se med massa kort på allt vi gjort tillsammans hittills. Och ett par låttexter som passar oss och så...

• Mizz123

Tack för alla bra tips! Jag ger honom en wiskeyproving. Det blir perfekt.

Svar på tråden Tips på morgongåva till honom?