Tips på morgongåva till honom?
Har någon något tips på vad man kan ge sin blivande man i morgongåva? Min fantasi slutar vid manchettknappar...något annat man kan hitta på?
Tacksam för alla tips.
Har någon något tips på vad man kan ge sin blivande man i morgongåva? Min fantasi slutar vid manchettknappar...något annat man kan hitta på?
Tacksam för alla tips.
min ska få en dörr skyld med vårt nya namn på, men jag vill gärna ge honom något annat också, så jag följer tråden med spänning!
Jag gav min man en weekendresa i present.
Ett annat tips är att köpa något som har med hans intresse att göra, eller en kurs i något, dykcert, fallskärmshopp, helikopterflygning, middag på favoritrestaurangen, vin- el whiskyprovning.
Tack Tooticki du är ju alltid så himla klok!
Tycker det är så tråkigt att männen alltid får manschettknappar eller klocka. Det finns så mycket annat masn kan ge.
nu vet jag precis vad min ska få... han ska få en oslo fjord sightseeing det kommer han att älska..! jag också för den delen hihi
Ah, låter toppen! Det är bra att köpa något man kan njuta av själv också, jag njöt mycket av min makes present: 4 dagar i Brugge, 4-stjärnigt hotell, massa god mat, gott vin och sevärdheter
Härligt Tooticki! Jo det kommer att bli hur fint och romantiskt som helst. Frågan är bara om man ska ta det på kvälen eller på dagen? hrmm.. svårt!
hur går det TS fått något bra tips än? Vad har du för budget?
Jag har gjort ett fotoalbum på fotobok.se med massa kort på allt vi gjort tillsammans hittills. Och ett par låttexter som passar oss och så...
Tack för alla bra tips! Jag ger honom en wiskeyproving. Det blir perfekt.