Tips på morgongåva till honom?
Har någon något tips på vad man kan ge sin blivande man i morgongåva? Min fantasi slutar vid manchettknappar...något annat man kan hitta på?
Tacksam för alla tips.
Har någon något tips på vad man kan ge sin blivande man i morgongåva? Min fantasi slutar vid manchettknappar...något annat man kan hitta på?
Tacksam för alla tips.
jag kommer ge min man ett fadderbarn - så maken får ett foto i ram och fadderbrevet. Känns mysigt att något mer gott kommer ur vårat bröllop.
En massage eller ansiktsbehandling på salong/spa är ju alltid skönt..Kanske med nåt kringliggande arrangemang från din sida,tex. nån mysig lunch innan eller middag på tu man hand efter..
Min m2b gillar oxå klockor, och stannar ofta o kollar i skyltfönstrena när vi går förbi..
Tror han skulle uppskatta det mest, och så är det en sak som består, och fint att gravera in nåt på baksidan, d e t hade jag ingen tanke på Tack för tipset!
Jag funderar på att ge min blivande man en fickplunta med hans namn ingraverat. Han har länge velat ha en.
oj vad jag gick igång på live it!! Kanon
norpans mamma skrev 2008-08-27 21:26:52 följande:
vill gärna ge något bestående (ej minne) som morgongåva för typ 500 kr. Vi hade eg inte tänkt ge nått och jag tror inte jag får nått så jag vill bara ge nått symboliskt. Livit får det bli när han fyller 30 tänkte jag
min blivande vill inte ha nån morgongåva men jag tänkte göra en egen tavla (ordmoln) med ord som handlar om oss och min kärlek till honom. Denna tänkte jag sedan skriva ut i färg och rama in
Enkelt och nått som vi båda kan titta på vid sängen.
kolla hemsidan www.wordle.net
Jag funderar på att ge min m2b en fotokurs.
Min idé till Morgongåva till min man fick jag när jag såg Sex and the city filmen någon vecka innan vårt bröllop (där hon ger bort en fin present till sin assistent)!
Det blev ett kortetui (för kontokort) från Louis Vuitton, dels för att han behöver ett nytt men mest för att jag själv tyckte att det var så oerhört kul att få ge bort en snygg påse med en kartong från Louis Vuitton i, haha!
Sen beror det väl på vad ens man är intresserad av men detta passade oss perfekt!
Saneb-- åh vilken bra idé! Ett fadderbarn var en superbra present, det ska min man också få!
kan rekommendera boxexperince.se för kompletterande upplevelseutbud