• Baronessa

Daddy-O's

Är det nån som handlat på www.daddyos.com? Är främst nyfiken på om det gått bra? Kostar frakten ohyggligt mycket? Tog det lång tid att få varorna? Var plaggen så snygga som de ser ut på bild? Osv...

Dela gärna med er av era erfarenheter av Daddy-O's så jag vet om jag vågar handla där.

• Svar på tråden Daddy-O's
  • Maria2009

*puffar upp* jag vill också veta! de har ju helt underbara kläder där...

• SweetSun

jag har!

Det jag kan säga är att de är jättebra att ha göra med vad jag har fått uppfattningen om iaf! MEN! Tullen är ohygglig om man åker på den! Jag betalade 1000kr.

Storlekarna är lite mindre än vad vi är vana vid, tex så köpte jag M på klänningarna, och de passade mig perfekt, jag har normalt S, eller M, där emellan.

• Baronessa
    SweetSun skrev 2008-06-26 14:54:21 följande:
    jag har!Det jag kan säga är att de är jättebra att ha göra med vad jag har fått uppfattningen om iaf! MEN! Tullen är ohygglig om man åker på den! Jag betalade 1000kr.Storlekarna är lite mindre än vad vi är vana vid, tex så köpte jag M på klänningarna, och de passade mig perfekt, jag har normalt S, eller M, där emellan.
    Tack för ditt svar! Då ska jag fundera på det. 1000 kr i tull låter ju ohyggligt mycket särskilt om jag bara ska köpa en klänning för 500 kr. :-O
  • Aleta

Är inte tullen beroende på hur mycket man handlar?

• SweetSun

jo det är det! kompisen handlade för ca 1500 å betalade ca 500 i frakt. en annan för 3500 å då blev tullen 1700...

Svar på tråden Daddy-O's