• Anja 19 juli 2008

    I går var det dags för möhippa...

    Vad roligt, haha, tänk att dom glömde ge dig kuvertet. Vilken miss från deras sida!!! (kan tänka mig att dina vänner blev lagom nojjiga av det, haha).

    Shit vilken rolig "kidnappning" eller hur man ska uttrycka det.

    Låter som att du haft det toppen coh är nöjd! Själv är jag oxå supernöjd m min hippa. Mina vänner hade verkligen pejlat in hur jag ville ha det. Inga som helst pinsamhetsmoment och inga fysiska aktiviteter förutom att vi red på islandshästar och åt underbar medhavd frukost i en solig glänta i skogen, sedan var det spa uppe på romeleåsen, allihopa tillsammans, en behandling som hette spa deluxe, sen satt vi ute i varm bubbelpool och njöt av solen och den helt otroliga utsikten... sen fick jag taktil massage av en urgo liten kvinna från sri lanka och då somnade jag nästan (var lite lullig av champagne, fniss).

    Sedan åkte vi hem t min ena väninna de där de dukat upp en helt ljuvlig festmåltid med massor av hemlagad mat, ljuvligt, sen sjöng de en sång de skrivit om mig o min m2b, vi lekte lekar, jag fick gissa låtar (vem som valt vilken), och sen hade de spelat in en intervju på video med min m2b vilket överraskade mgi såååå mycket. Den var underbar! Blir varm i kroppen när jag tänker på det. Sedan skulle vi egentlgien åkt in o lyssnat på dolly parton som spelade i malmö men jag ORKADE inte. Ville bara sitta hemma hos väninnan o mysa med mina vänner och dricka vin och äta snacks. Jag var helt slut. Somnade halv två. haha man blir ju helt slut...

    Visst är det helt underbart med möhippa! Ens vänner som verkligen har ansträngt sig och varit så påhittiga bara för ens egen skull! Så otroligt roligt ohc man blir verkligen ödmjuk och får en och annan tår i ögonvrån.

    Mina vänner hade busat med mitt jobb. Jag skulle jobba 10-22. Kom till jobbet, de hoppar fram och tar mig utanför. INte sjutton skulle jag jobba. Mina kollegor skrattade gott, haha...

Svar på tråden I går var det dags för möhippa...