Maj 2009
vi ska ha svart och rött med lite vitt som färgtema. Börjar sem nästa vecka så få se om man har tid att kolla runt lite. Ska va ledig i 5 veckor -SKÖNT.
vi ska ha svart och rött med lite vitt som färgtema. Börjar sem nästa vecka så få se om man har tid att kolla runt lite. Ska va ledig i 5 veckor -SKÖNT.
Det är väll mera att väva ihop bukett, klänning och dukning på ett fint sätt. Att man inte spretar åt alla möjliga håll med massa färger.
Jag måste hoppa in och fråga ang budgeten som ni har. Ni som har runt 20-40 000. Vad räknar ni in i den budgeten? Vi räknar inte med någon resa men maten går för oss på ca 25- 30 000, sen tillkommer lokal 4500, vin och öl, dukar och allt lull lull, Kläder, ni vet. Jag räknar med 80-100 000. Vi blir 80 vuxna och 13 barn om man tar med sig dem.
Jag tycker det är så jobbigt att inte försäga sig om våra planer. Så nu har jag börjat sippra ut lite info till mina tärnor och min syster. Släkten får nog inte veta något förens i jan/feb- undra om jag kommer och klara mig och inte säga något.
Vår stora tjej har frågat om vi ska gifta oss pga att jag hänger på nätet och tittar på klänningar. Som tur är ska min svägerska gifta sig nästa sommar så jag skyller allt på henne. Vill inte att hon ska säga något utan att tänka sig för.
Var tvungen och g in på din sida Leeeloo för att se när du skulle gifta dig. Tycker du inte det är tidigt att skicka ut inbjudningarna redan nu?
Vi har nog tänkt att vänta så länge det går typ jan/feb.
Glömde läsa en sida, såg att du redan svarat på min fråga.
Min tärna tycker jag är ute i riktigt god tid. Hon planerade sitt bröllop på 2 månader. Det som blir när man är ute i god tid att man kan ändra sig lite för många gånger på dukning och mat osv.
Så nu är jag sporadiskt ute och tittar på olika förslag mest hänger jag här och spionerar på er andra och knycker ideer