Inlägg från: Kärlekensskull |Visa alla inlägg
  • Kärlekensskull

Maj 2009

Ska ni göra era inbjudningskort själva eller beställer ni?

• Kärlekensskull

Vårt bröllop kommer att gå på omkring 50 000- 60 000:- Mycket pengar för en dag, men det är det värt

• Kärlekensskull

I dag ska vi gå å kolla på ringar Jippie!! Svårmor har lillkillen så då får vi passa på

• Kärlekensskull

Vi ska bjuda de allra allra närmsta till kyrka och middagen. Sen bjuder vi de andra till kyrka och fest. Säkert någon som blir besviken bara för att de inte får komma till middagen men man måste ju sätta gränsen någonstans. Man är ju inte gjord av pengar precis.

fröken sjunfors skrev 2008-08-14 00:56:28 följande:

Det är verkligen jättehemskt att behöva välja bort många.. Mamma sa att till de som tror sig bli bjudna men inte blir det kan man be komma till kyrkan, men jag vetifan hur många som vill det och sen inte få komma på festen.. Vi får väl se hur det går, vi kommer nog göra en och annan besviken iallafall :(
  • Kärlekensskull

Jag kommer att ha två i vitguld en med diamanter, och han två släta i vitguld.
    Vi köper båda ringarna nya för det är så svårt att matcha tillvåra nuvarande ringar.

• Kärlekensskull

Vet inte alls vad vi ska ha för tema längre. Först skulle vi har lime,rosa och vitt men nu så har jag hittat min drömklänning som är ivory med lite champange oxå. Känns inte som om lime passar så bra? Så nu får vi börja om igen Någon som har några tips på färgtema?

• Kärlekensskull

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    soon and very soon
    montpellier
    anja1661

16/5
    artist
    Tjolinti
    Skåne09
    sweetsun

23/5
    missbilly
    fröken sjunfors
    Leeeloo
    skruttgumma
    csn83

30/5
    blivande fru westman
    mammahjärtat
    efternamnsbyte
    lilla fröken fräken
    helle78
    malsan
    Kärlekensskull

• Kärlekensskull

Man får "tjata" om sin klänning
    Inte mer än rätt.
    Jag ska troligtvis inhandla mig min klänning nu i veckan. Ska bli sååå skoj!
    Tänk så många gånger man ska testa den under tiden som är kvar..hihi!!
    Såååå Skoj!!
    Vilken klänning är det du köpt?? Den med svart spets eller den rosa?
    Ha det gott!

Soon and very soon skrev 2008-08-17 18:21:17 följande:

ojojoj, kunde inte laga middag idag då jag inte kan tänka på något annat än min klänning... förlåt alla att jag tjatar men kan inte låta bli, den var så rätt...
  • Kärlekensskull

Skulle åka in till stan i dag och köpa "min" klänning.
    Var överlycklig.
    Vi gick in i affären och skulle pröva klänningen igen.
    Men den var väldigt tajt denna gången??
    Så frågade jag var det var för stolek? En 4 sa hon.
    Jaha ja jag testade en större klänning förra gången sa jag.
    Till min stora förvåning så hde de såld den i går...
    NEEEJJJ..... !
    Men okej det är 9 månader kvar , men man var sååå inställd på att köpa den nu.
    Dom kommer att få beställa den så jag får den om 3-4 mån.
    Gud vad jag längtar!!

• Kärlekensskull

Någon som vet var det finns fina brudnäbbs kläningar till ett bra pris?

• Kärlekensskull

Jag hoppas att jag ska kunna gå ner mina sista 5 grav kilo innan bröllopet. Jag har redan köpt min klänning men de sa att de fixar till den innan bröllopet för en billig peng så att den sitter som gjutet.
    Vi ska göra våra festhäften själva. Blir lit mer personligt då tycker jag.
    Någon som vet vad en fotograf kostar?

• Kärlekensskull

Nu har vi bokat fotograf Trodde det skulle vara super dyrt men han tog 1700:- inte så farligt va?
    Vad kostar era fotografer???

Svar på tråden Maj 2009