Inlägg från: Leeeloo |Visa alla inlägg
  • Leeeloo

Maj 2009

förstagångsbrud skrev 2008-08-12 11:26:12 följande:
    Så svårt det är att inte SÄGA NÅGOT!!! Vi har ju precis bestämt datum och ingenting är färdigt. Och det är ju lite spännadne att ha en hemlighet... Men, jag kan inte koncentrera mig!!
    Hej! jag förstår precis vad du menar! det är jättejobbigt att inte kunna prata med någon. Vi skickade ut våra inbjudningar i fredags så alla fick veta igår. Det var underbart att äntligen få berätta =). Men att ha hemligheten var jättespännande...
  • Leeeloo

Ja vi gjorde så. Vi ska gifta oss i Luleå men bor nere i Sölvesborg, Blekinge. Min familj bor uppe i Norrbotten och hans familj bor i Skåne. Eftersom det blir en lång väg och hög kostnad för hans familj och vänner att resa upp till Luleå så bestämde vi oss för att skicka inbjudningarna i tid. Det gjorde vi så att de som ska komma ska kunna spara ihop lite pengar till resan. =)

• Leeeloo

Ja det är ju inte så långt härifrån. Jag vet, man behöver någon att prata sönder. det är så skönt att kunna prata med sina vänner nu. Jag tror att jag pratade i telefonen hela dagen igår. =)

• Leeeloo

Vi har bjudit 37 personer, vi blir 39 st med oss. våran budget är max 30 000 kronor. Det kommer vi nog att klara av. vi har redan inhandlat saker för ca 8 000 kr, så vi har kommit en bit på vägen. =)

• Leeeloo
    Rebellen75 skrev 2008-08-12 22:11:17 följande:
    Var tvungen och g in på din sida Leeeloo för att se när du skulle gifta dig. Tycker du inte det är tidigt att skicka ut inbjudningarna redan nu?Vi har nog tänkt att vänta så länge det går typ jan/feb.
    Vi vet att det är tidigt.=) Men vi bor i Sölvesborg, Blekinge och ska gifta oss uppe i Luleå. Min sambos släkt och vänner bor nere i Skåne och vi vill gärna att de ska ha en möjlighet att spara ihop lite pengar till att resa upp. Vi har även vänner som studerar och som inte har så mycket pengar för tillfället. Det blev en överraskning när inbjudningarna kom fram, vi hade inte berättat för någon. =)
  • Leeeloo
    Kampi skrev 2008-08-13 09:39:11 följande:
    Vi har beställt fina bruna askar med rosa band. I dessa kommer våra gäster att få choklad. På godispapperet kommer det att stå våra namn och 23 maj.Daniels B2B skrev 2008-08-12 22:57:49 följande:
    Vad gulligt med choklad! =) får man fråga vad det kommer att kosta, ungefär? alltså med namnen och så. det lät som en bra idé. =)
  • Leeeloo

nä, man måste nog bjuda båda. Det har vi gjort i allafall. Det är några av våra vänner som har relativt nya partners som vi inte har träffat ännu. Det känns bäst att göra så, tycker vi. =)

• Leeeloo

Jag har en vigselring i vittguld med diamanter och min sambo kommer att ha en slät ring i vittguld, en lite bredare variant. Även om de inte ser likadana ut så matchar de jättebra. =)

• Leeeloo

Maj-bröllop 2009:

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    soon and very soon
    montpellier

16/5
    artist

23/5
    missbilly