• elsi

Maj 2009

Hello??? hur har jag missade denna tråd!?
    Skulle jag... få jag? kunna vara med på listan? 090509 och min klänning ska.. tror jag .. likna nåt från Candy Anthony (web www.---.com
    Var där i juli när jag var hemma i England... Den var sååååååå fin... kände mig som en riktig film stjärna!

• elsi

och han och jag den 9maj!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon
    elsi

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    karni5

• elsi

Kan någon lägga in mig på 090509?

Min m2b började prata om inbjudningar... just när jag ska börja på två nya jobb!!!
    ...men va kul att han ville att vi skicka ut de redan i september!! .. eftersom vi har några eller rättare sagt.. hela våra familjar som ska komma från England!

• elsi

Annika du ska inte gifta dig i maj2009, du är ju gift, Sluta med reklam för att fylla din egen spargris.

Imitt esse, din klänning är V ringade eller? Jag tycker den är jätte vacker, jag ville inte heller ha den klassiska som är axelbandslös, Om.... om du tycker att det är för lågt Köpa en Bred och jag menar bred, till ex. 15- 20 cm spets band och sy den i V.et så att det se ut som en spets "camilsole" eller linne som det så ofta kallas på svenska, eller en väldigt ljus beige/rosa siden/silke tyg.
    Jag gjorde just det med en knall grön spets bit i en svart klänning en gång och det funkade jätte bra,

• elsi

nalle puh, skrev du 1,000 ? Var? jag hade tänkte gör allting själv

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-22 08:13:04 följande:

Jag får betala 1ooo kr för hår och smink och då ingår en provuppsättning så det känns ändå ganska prisvärt
  • elsi

aha.. det bli lite långt att åka, vi gifte oss i stockholm.. tack i alla fall. men jag ska kika in hos dig för att kolla sen.

Herregud, 8mån kvar...

Svar på tråden Maj 2009