Maj 2009
Hei
Gifter meg 23/5. Kirke och fest lokal er booket, nå er det bare allt annet igjen:)
Hei
Gifter meg 23/5. Kirke och fest lokal er booket, nå er det bare allt annet igjen:)
I dag er det 326 dager til jeg gifter meg....
Hva slags farger skal dere ha? klarer ikek å bestemme meg hva jeg vil ha. For mange muligheter
2/5
förstagångsbrud
Tx2
9/5
soon and very soon
montpellier
anja1661
16/5
artist
Tjolinti
Skåne09
sweetsun
Magglo
23/5
missbilly
fröken sjunfors
Leeeloo
skruttgumma
csn83
Daniels B2B
Skille
30/5
blivande fru westman
mammahjärtat
efternamnsbyte
lilla fröken fräken
helle78
Det er LEEEEEENGE til 23maj, og det blir inte bettre av at min m2bs bror gifter sig på lørdag.... da blir det enda mer lengsel
Jeg har kjøpt kjolen.. litt tidlig kanskje men..
Kan du vel, ingen som sier at det ikke går ann
Vi skal ha Moon river med Henry Mansini som inngangs musikk.
Jeg har bare tenkt å gifte meg en gang, om folk ikke liker bryllupet, anntall personer som kommer og mengden penger vi bruker, kan de bare drite i å komme:)
Min mamma syns det var galt å ikke be hennes moster, da jeg har invitert en annen moster ( hun har bare 2 mostre). jeg forstår ikke hvorfor jeg skal gjøre det da jeg ikke har noe kontakt med henne. Jeg sa til mamma at vil du ha henne der får du betale det det koster oss ekstra til middagen. det var ingen problem.
Men nå har mammas moster hatt en kjempe stort kalas for sig og hennes man hvor de feiret at de var blitt 80. Jeg var ikke invitert, selv mammas bror og hans barn var invitert. Mammas moster viste at hun var invitert i mitt bryllup. HAHA Det er så gøy, for nå er det jeg som fremstår som den korekte av oss og ikke mammas moster som hele livet har levd av mannens penger og allt skal være så dyrt og fint og ikke minst korekt. Det er litt lov å glede seg over andres feil??? (om jeg ble invitert ville jeg ikke ha gått, rett og slett fordi jeg gidder ikke sitte å høre på de skryte over allt det posetive i dems liv, da de glemmer at begge barna ikke har det noe bra i ekteskapene de lever i forde allt må være så perfekt på utsiden) Ja jeg er en bitch, og jeg liker det!
Vi inviterer ca 60, regner med at det komemr 55
Vi inviterer bare de vi vil ha der den dagen, jeg føler ikke at jeg må be noen, men at de ville vært hyggelig om de var der for å gjøre dagen enda bedre. Så lenge økonomien tilsier at dere kan be 102 så gjør et. Ikke glem dette er din store dag, og du bestemmer
Jeg inviterer bare 1 av pappas søsken og de er totalt 6 stykker.. men jeg gidder ikek ha de på mitt bryllup....
2/5
förstagångsbrud
Tx2
9/5
ElinPierre
anja1661
montpellier
soon and very soon
16/5
artist
Magglo
Skåne09