Inlägg från: kärleken förde oss samman |Visa alla inlägg
  • kärleken förde oss samman

Maj 2009

Hej hej.
    Vi ska också gifta oss i maj, den 16:e.
    Är ny här inne men har hängt på familjeliv ett par år.

Kikar gärna in här ibland om det är ok.
    I början kanske jag inte är så aktiv, har en son på snart 9 månader som tar upp det mesta av min tid, men jag vill gärna vara med och bolla idéer när jag kan/hinner.

Ha det bra/T

Karni 5- jag sjunger mycket på bröllop och har sjungit Att älska dig till enbart piano och lite lugnare-inga problem alls

skruttgumma skrev 2008-08-24 17:38:47 följande:
    kärleken förde oss samman : Det är jag som ska ha den låten, karni ska ha Aerosmith, men skönt att höra att det går
    Ok, missade visst det

anja- min sambo jobbar som trubadur och det är deffintivt inte en kille som klinkar på gitarr.
    De är oftast 2 stycken som spelar och de har färdiga bakgrunder så det låter som ett helt band.
    Så jag tycker du gjort helt rätt som bokat honom, och det priset är oslagbart- riktigt billigt för ett bröllop

Vi har precis skickat ut våra "Spara datumet" mail.
    Har många vänner som är uppbokade långt i förväg, många musiker, så vi valde att göra så.

Känns så verkligt nu

Vi kommre nog ha lite tidigare o.s.a med tanke på att vi redan skickat ut "Sparadatumet"
    vi ska försöka åka till tyskland själva och handla drycken och då är det bra att kunna göra det när rätt tillfälle ges och då härna veta hur många som kommer

Hur går det för er med klänning??

Här bjuder vi i princip ingen släkt alls, på sambons sida blir det bara hans mamma och pappa, min är lite mer invecklad med halvsysyskon, bonusföräldrar m.m.
    Men vi bjuder in 73 st, av dem är 15 släkt.
    Vill egentligen bjuda fler vänner men ekonomin ställer till lite.

Har fixat:
    kyrka
    lokal
    fotograf (kompis-gratis)
    frisör (kompis-gratis)
    sminkös (kompis-gratis)
    tärna
    färgtema- vitt-grönt-lite gult

Hej hej.